• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8
جلالی:

می‌خواهم جدول لیگ را مقابل بازیکنانم پاره کنم! / برزای حرفه‌ای عمل نکرد

  • کد خبر : 8879
  • 19 آذر 1398 - 21:47
می‌خواهم جدول لیگ را مقابل بازیکنانم پاره کنم! / برزای حرفه‌ای عمل نکرد

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در بازی آینده، جدولی از لیگ بیاورم و آن را مقابل چشمان بازیکنانم پاره کنم تا همه حواشی را کنار بگذارند. مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان بعد از باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری گفت: می‌شد که در این بازی شکست نخوریم. باید یک […]

سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: در بازی آینده، جدولی از لیگ بیاورم و آن را مقابل چشمان بازیکنانم پاره کنم تا همه حواشی را کنار بگذارند.

مجید جلالی سرمربی تیم گل گهر سیرجان بعد از باخت ۲ بر یک مقابل پرسپولیس در کنفرانس خبری گفت: می‌شد که در این بازی شکست نخوریم. باید یک بازیکن کلیدی وقتی تیم گرفتار شده است به کمک تیم بیاید و شاید ما از داشتن بازیکن کلیدی محروم بودیم.

او افزود: بعد از خوردن گل مجبور به باز کردن بازی شدیم. حریف روی موقعیت هایش ۲ گل به ما زد. با وجود تلاشی که داریم و دوندگی بالای بازیکنانم، اما نتیجه لازم را به خاطر اشتباه‌های کوچک نمی‌گیریم. نباید گل اول را می‌خوردیم. در کل میتوانستیم بازی را واگذار نکنیم.

سرمربی تیم گل گهر همچنین درباره سقوط احتمالی تیمش بیان کرد: دربازی مقابل شهر خودرو و یا حتی نفت مسجد سلیمان باید بازی را برنده می‌شدیم. در کل استرس بالا باعث شده است تا بازیکنان بد بازی کنند. می‌خواهم در بازی آینده، جدولی از لیگ بیاورم و آن را مقابل چشمان بازیکنانم پاره کنم تا همه حواشی را کنار بگذارند.

او همچنین در مورد اخراج بهنام برزای از زمین بازی بیان کرد: بازیکنی مثل برزای که در آزادی بازی می‌کند باید حرفه ای‌تر عمل کند. اگر بازیکنی کامل باشد با تحریک بازیکن حریف سریعا واکنش نشان نمی‌دهد. نباید وقت تلف می شد و خودرا در جایی که نیاز به گل داشتیم ده نفره می‌کردیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8879

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.