• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
8

نرخ دلار ثابت ماند

  • کد خبر : 7081
  • 04 مهر 1398 - 11:31
نرخ دلار ثابت ماند

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است. صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار […]

قیمت دلار در صرافی‌های بانک‌ها امروز ۱۱هزار و ۳۵۰ تومان و قیمت یورو ۱۲هزار و ۶۵۰ تومان تعیین شده است.
صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲هزار و ۶۵۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲هزار و ۵۵۰ تومان است.

۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۲۴۷ تومان و ۸ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۳۰ تومان و ۵ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار و ۹۱۵ تومان و یک ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند. قیمت دلار نسبت به روز کاری قبل ثابت مانده و یورو و پوند کاهش یافته است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روزهای قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۴ تومان و ۷ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافرتی نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7081
  • منبع : تسنیم

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.