• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
بدخشان:

نشان دادیم کیفیت خوبی داریم/ گل سالم ما را آفساید گرفتند

  • کد خبر : 9572
  • 04 دی 1398 - 11:02
نشان دادیم کیفیت خوبی داریم/ گل سالم ما را آفساید گرفتند

سرپرست تیم گل گهر سیرجان گفت: ماشین‌سازی یک تیم سرعتی و با کیفیت است که ما توانستیم آنها را شکست بدهیم و این نشان می‌دهد تیم ما هم کیفیت خوبی دارد. حسن بدخشان در خصوص پیروزی شب گذشته گل‌گهر مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر بالاخره طلسم برای ما شکسته شد، بچه‌ها بازی خوبی […]

سرپرست تیم گل گهر سیرجان گفت: ماشین‌سازی یک تیم سرعتی و با کیفیت است که ما توانستیم آنها را شکست بدهیم و این نشان می‌دهد تیم ما هم کیفیت خوبی دارد.

حسن بدخشان در خصوص پیروزی شب گذشته گل‌گهر مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: خدا را شکر بالاخره طلسم برای ما شکسته شد، بچه‌ها بازی خوبی را انجام دادند و عملکرد خوبی در زمین داشتند، با این پیروزی نشان دادیم نتایج بازی‌های گذشته ما بیشتر به خاطر بدشانسی بود. شیرینی به خاطر این بود که در خانه به دست آمد و توانستیم سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تا بازیکنان تیم به خودباوری برسند و برای موفقیت بیشتر در نیم‌فصل دوم امیدواری بیشتری داشته باشند.

بدخشان در مورد داوری این بازی عنوان کرد: به نظر من اشتباهات داوری به ضرر ما شد، ما یک گل هم زدیم که داور آفساید گرفت، در صورتی که معتقدم این صحنه آفساید نبود. به جز گلی که زدیم چندین موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که بچه‌ها نتوانستند از آنها استفاده کنند. اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم به گل‌های بیشتری می‌رسیدیم. داور گل بهنام برزای را به علت آفساید مردود اعلام کرد اما او یک پنالتی هم گرفت که باعث شد به سه امتیاز این بازی برسیم. دیشب تیمی را که از همه پنالتی می‌گرفت با پنالتی بردیم. آنها در بازی‌های گذشته نشان دادند که حتی اگر در بازی عقب بیفتند باز هم می‌توانند نتیجه را جبران کنند. ماشین‌سازی یک تیم سرعتی و با کیفیت است که ما توانستیم آنها را شکست بدهیم و این نشان می‌دهد تیم ما هم کیفیت خوبی دارد.

سرپرست گل‌گهر اضافه کرد: روز قبل از بازی جناب ملارحمان مدیرعامل شرکت گل‌گهر به همراه رئیس هیأت مدیره باشگاه بر سر تمرینات حاضر شدند و به بچه‌های تیم گفتند که استرس نداشته باشید، اگر در این بازی برنده هم نشدید مهم نیست. بروید و بازی خوبی را انجام بدهید. پا قدم جمشید ملارحمان برای تیم ما خوب بود و شاید بهتر باشد که او را روی نیمکت تیم بنشانیم! به هر حال بچه‌ها همدل شدند تا در این بازی محکم کار کنند و به پیروزی برسند.ضمن اینکه مدیرعامل شرکت گل‌گهر هم به آنها قول پاداش در صورت پیروزی داد.

بدخشان در مورد ادامه راه گل‌گهر در نیم‌فصل دوم تصریح کرد: روز گذشته با همدلی بچه‌ها و عزم جزم آنها توانستیم سه امتیاز بگیریم، باید در ادامه کار هم دست و دست به هم بدهیم و به هم کمک کنیم تا تیم صعود خوبی در جدول داشته باشد. خدا را شکر مدیران و دیگر اعضای باشگاه هم همدل هستند. مدیران شرکت گل‌گهر هم حمایت خوبی از تیم دارند و ان‌شاءالله با زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم نیم‌فصل دوم نتایج خوبی می‌گیریم تا امتیازات را جمع‌آوری کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9572

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.