• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
11
در هفته پایانی لیگ دسته اول کشور

نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کردند

  • کد خبر : 1612
  • 10 اردیبهشت 1397 - 8:43
نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کردند

هفته پایانی لیگ دسته اول در حالی به پایان رسید که نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کردند.در دیگر بازی حساس خونه به خونه در حالی که برق شیراز را ۲ بر یک شکست داد اما به خاطر تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر صعود کند. در دیدار حساس نفت مسجد […]

هفته پایانی لیگ دسته اول در حالی به پایان رسید که نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران به لیگ برتر صعود کردند.در دیگر بازی حساس خونه به خونه در حالی که برق شیراز را ۲ بر یک شکست داد اما به خاطر تفاضل گل نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

در دیدار حساس نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان ، حمید نعمتی در دقیقه ۸ بازی موفق شد دروازه مس را باز کند تا خیال مسجد سلیمانی ها از صعود به لیگ برتر تا حد زیادی قطعی شود در حالی که روند هجومی شاگردان محمود فکری ادامه داشت اما این شاگردان رحمان رضایی در مس بود که توانست در دقیقه ۴۳ توسط حیدری به گل برسد و بازی را به تساوی بکشد.نیمه اول با تساوی یک به یک به پایان رسید.

در نیمه دوم بازهم این مسجد سلیمان بود که توانست دقیقه ۶۲ توسط حسین دوستدار گل دوم را به ثمر برساند تا امید مسجد سلیمانی ها برای صعود بیشتر شود اما این پایان کار نبود چرا که امیر خدامرادی گل تساوی را به ثمر رساند اما در نهایت این بازی با همان نتیجه تساوی به پایان رسید تا نفت مسجد سلیمان قهرما دسته یک شودو صعودش به لیگ برتر قطعی شود.

نفتی‌ها چهار سال پیش در لیگ برتر حضور داشتند که به لیگ یک سقوط کردند. با صعود نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر، تعداد تیم‌های خوزستانی در این رقابت‌ها به چهار تیم رسید.

اما در دیگر بازی حساس هفته آخر خونه به خونه هر چند برق جدید شیراز را ۲ بر یک شکست داد اما با توجه به تفاضل گل کمتر نتوانست به لیگ برتر صعود کند.گل های این بازی را فرزان دانا و باقری برای خونه به خونه و تنها گل برق را هم فرجی به ثمر رساند.

در تبریز هم ماشین‌سازی‌تبریز در حالیکه میزبان بود توانست ۲ بر یک از سد بادران بگذرد .گل هایاین بازی را قره داغی و صالحی به ثمر رساندند.

بازی حساس و دیدنی راه آهن و نساجی مازندران هم در حالی که در تهران برگزار شد اما حضور پرشور تماشاگردان مازندرانی هیجان خاصی را به بازی بخشیده بود که در نهایت شاگردان جواد نکونام توانستند ۶ بر صفر از سد راه آهن بگذرند تا صعودشان به لیگ برتر قطعی شود.تیم نساجی با تفاضل گل بهتر از خونه به خونه با کسب ۶۴ امتیاز به لیگ برتر صعود کرد تا بعد از ۲۶ سال اولین حضورش در سطح حرفه ای را تجربه کند.

در پایان لیگ دو بازیکن به طور مشترک به عنوان آقای گلی مسابقات دست یافتند.فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر و شاهین مجیدی بازیکن تیم فجرشهید سپاسی شیراز با ۱۷ گل زده، آقای گل شدند.همچنین محمد عباس زاده بازیکن تیم نساجی مازندران که در نیم فصل دوم از لیگ برتر به لیگ یک آمده بود، با ۱۵ گل زده، دومین گلزن برتر مسابقات نام گرفت.

 

نتیجه دیدارهای هفته پایانی لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* ماشین سازی ۲ – بادران یک

* نفت مسجد سلیمان ۲ – مس رفسنجان ۲

* فجر سپاسی ۶ – صبا یک

* ایرانجوان ۲ – مس کرمان صفر

* آلومینیوم اراک صفر – اکسین البرز ۲

* خونه به خونه ۲ – برق جدید شیراز یک

* راه آهن صفر – نساجی ۶

* ملوان ۳ – شهرداری تبریز صفر

* گل گهر سیرجان ۳ – شهرداری ماهشهر ۲

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1612

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.