• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد

  • کد خبر : 10078
  • 19 دی 1398 - 11:01
نکند کالدرون هم پولش را بگیرد و برنگردد

گابریل کالدرون که از زمان حضور در پرسپولیس ۱۸۷ هزار دلار دریافتی داشت، ششم دی را به‌عنوان آخرین فرصت تعیین کرده بود تا پرسپولیسی‌ها ۱۱۳ هزار دلار دیگر به‌عنوان معوقه قسط اول سرمربی تیم‌شان پرداخت کنند. به گزارش آی اسپورت، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از تلاش‌های مدیرعامل باشگاه، معوقه سرمربی این تیم به حسابش […]

گابریل کالدرون که از زمان حضور در پرسپولیس ۱۸۷ هزار دلار دریافتی داشت، ششم دی را به‌عنوان آخرین فرصت تعیین کرده بود تا پرسپولیسی‌ها ۱۱۳ هزار دلار دیگر به‌عنوان معوقه قسط اول سرمربی تیم‌شان پرداخت کنند.

به گزارش آی اسپورت، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پس از تلاش‌های مدیرعامل باشگاه، معوقه سرمربی این تیم به حسابش در یکی از بانک‌های خارجی واریز شد، اما کالدرون هنوز شاکی است! طبق قرار قبلی باشگاه پرسپولیس باید ژانویه مبلغ ۳۰۰ هزار دلار به‌عنوان قسط دوم پرداخت می‌کرد که هنوز این مبلغ به حساب مرد آرژانتینی واریز نشده است. یکی از دلایل اصلی دلخوری کالدرون همین موضوع است که چرا قسط دوم پرداخت نمی‌شود؟!

دیروز نوشتیم به دستور وزیر ورزش و جوانان مبلغ قسط دوم کالدرون تهیه و به حساب بانکی سرمربی آرژانتینی در قطر واریز شود. قرار است این پول روز پنج‌شنبه به حساب شخصی کالدرون درقطر واریز شود تا سرمربی پرسپولیس روز جمعه به ایران بازگردد. از آنجا که بر اساس دستور سازمان بازرسی و تأیید وزارت ورزش و جوانان اردوی خارجی پرسپولیس و همه باشگاه‌های ایرانی لغو شده بنابراین کالدرون هم باید به تهران برگشته و تمرینات تیمش را زیرنظر بگیرد اما…

به تازگی یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس نزد سایر مسئولان ابراز نگرانی کرده که «اگر گابریل کالدرون قسط دومش را گرفت و به ایران برنگشت چه می‌شود؟!» نگرانی‌ای که شاید خیلی هم بی‌جا نباشد! آندره‌آ استراماچونی که یک مربی حرفه‌ای است پولش را گرفت و پس از هفته‌ها معطل کردن به ایران نیامد و حالا پرسپولیسی‌ها می‌ترسند همان اتفاق دوباره تکرار شود.

البته تفاوت کالدرون با استراماچونی در این است که سرمربی پرسپولیس اروپایی نیست و اهل آمریکای جنوبی است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس روحیاتی متفاوت از سرمربی سابق استقلال داشته و همین مسئله مدیران پرسپولیس را امیدوار می‌کند که او استراماچونی نشود. هرچند باید تا روز جمعه هفته جاری یا شنبه هفته آینده صبر کرد و دید کار گابریل کالدرون با پرسپولیس به کجا می‌کشد؟!

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.