• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5
بگوویچ:

نگران نیستیم، استقلال هم یک امتیاز گرفته است

  • کد خبر : 6483
  • 12 شهریور 1398 - 9:21
نگران نیستیم، استقلال هم یک امتیاز گرفته است

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وضعیت تیم ما نگران‌کننده نیست و مطمئنم که روزهای خوبی را در این فصل تجربه خواهیم کرد. وینکو بگوویچ در مورد عملکرد تیمش در دو هفته گذشته گفت: معمولاً تیم‌ها در چند بازی ابتدایی کیفیت ایده‌آلی ندارند، ضمن اینکه بازی‌ها کمی دیرتر از موعد مقرر شروع شد […]

وینکو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: وضعیت تیم ما نگران‌کننده نیست و مطمئنم که روزهای خوبی را در این فصل تجربه خواهیم کرد.

وینکو بگوویچ در مورد عملکرد تیمش در دو هفته گذشته گفت: معمولاً تیم‌ها در چند بازی ابتدایی کیفیت ایده‌آلی ندارند، ضمن اینکه بازی‌ها کمی دیرتر از موعد مقرر شروع شد و این موضوع تا حدودی تیم ما را دچار مشکل کرد. ما می‌توانستیم در بازی اول نمایش بهتری داشته باشیم، ولی برای شروع بد کار نکردیم. نکته امیدوارکننده این بود که در بازی دوم عملکرد بهتری برابر سایپا داشتیم و قطعاً در بازی‌های بعدی شرایط بهتری از لحاظ فنی و هماهنگی تاکتیکی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا کسب دو امتیاز برای شما راضی‌کننده است؟»، عنوان کرد: ما نگران نیستیم. استقلال هم فقط یک امتیاز گرفته است و این دلیل نمی‌شود که در مورد آنها قضاوتی زودهنگام داشته باشیم. فقط دو هفته از لیگ برتر سپری شده است و تیم‌ها نیاز به زمان دارند تا شکل واقعی‌شان را نشان دهند. تیم ما هم به مرور زمان شرایط خوبی پیدا خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان درباره بحث حضور مجتبی جباری در کادر مربیگری این تیم تصریح کرد: اکثر بازیکنان بعد از پایان دوران فوتبال‌شان علاقه به مربیگری دارند. جباری پیشینه مثبتی دارد و در زمان بازیگری از لحاظ فنی و اخلاقی بازیکن شایسته‌ای بود. جباری می‌تواند به گل‌گهر کمک کند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد،‌ زمینه این همکاری مهیا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6483

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.