• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11
سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان:

هدف ما خدمت به مردم است

  • کد خبر : 6169
  • 03 شهریور 1398 - 9:06
هدف ما خدمت به مردم است

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان درآغاز هفته دولت پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدا دولت ( رجایی و با هنر) در یک نشست خبری برنامه های هفته دولت را شرح داد. سرپرست فرمانداری در این جلسه با اشاره به اهمیت شفاف سازی و اطلاع رسانی و […]

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان درآغاز هفته دولت پس از حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدا دولت ( رجایی و با هنر) در یک نشست خبری برنامه های هفته دولت را شرح داد.

سرپرست فرمانداری در این جلسه با اشاره به اهمیت شفاف سازی و اطلاع رسانی و تاثیر آن در عملکرد دستگاه های دولتی گفت: آغاز هفته دولت ، آغاز نشان دادن اقتدار دولت و افتتاح پروژه هایی است که عملکرد دولت را در سال گذشته می رساند.

وی افزود: به منظور یاری گرفتن از ارواح طیبه شهدا اولین برنامه کاری هفته دولت را میثاق با شهدای والا مقام قرار دادیم و پس از آن در نشست خبری ویژه هفته دولت میزبان خبرنگاران هستیم.

محمودآبادی به افتتاح برنامه های گوناگون در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پروژه های مختلفی در حوزه های کشاورزی، آب ، عمران روستایی، برق، آموزش و پرورش و صنعت و معدن با اعتبار بالغ بر ۳۶۵ میلیارد تومان همزمان با آغاز هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید؛ که بخشی از این پروژه ها با حضور استاندار کرمان افتتاح خواهند شد. ۳ مدرسه خیر ساز نیز در برنامه های هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و از ابتدای مهر قابل استفاده خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان ارگان های دولتی بایستی با شهدا در جهت خدمت رسانی به مردم و جلوگیری از ضایع شدن حقوق ارباب رجوع پیمان ببندند. ما اراده کردیم رضایتمندی مردم از ادارات را محقق کنیم و بایستی آن را به نتیجه برسانیم. و در این راستا مسئولانی که قابل اصلاح نباشند را تغییر خواهیم داد، چراکه ملاک و معیار برای ما مردم هستند. اگر بنا به انجام وظیفه باشد با تمام وجود در خدمت مردم هستم و به آنها خدمت خواهم کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه سیرجان تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری نباید ناامیدی را به مردم تزریق کرد و این رسالت شما خبرنگاران را سنگین تر می کند تا با کمک ما، شهروندان را به آینده امیدوار کنیم.

در ادامه این جلسه خبرنگاران سولات خود را پیرامون موضوعات مختلف از جمله برنامه های هفته دولت ، گلیم سیرجان ، پروژه های عمرانی ، برنامه های فرهنگی و…. مطرح و سرپرست فرمانداری ویژه در خصوص آنها پاسخ مناسب را ارائه کرد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6169

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.