• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12
امام جمعه سیرجان:

هر تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش قیمت‌ها شود

  • کد خبر : 4035
  • 14 اردیبهشت 1398 - 10:58
هر تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش قیمت‌ها شود

امام جمعه سیرجان گفت: هر طرح و تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش مجدد قیمت کالاها برای مردم شود. حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: امروز دشمنان ملت ایران عاجز از تهاجم و تقابل نظامی هستند و توطئه‌ها و ترفندهای فرهنگی یا همان تهاجم فرهنگی را در قالب‌های […]

امام جمعه سیرجان گفت: هر طرح و تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش مجدد قیمت کالاها برای مردم شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی روز گذشته در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: امروز دشمنان ملت ایران عاجز از تهاجم و تقابل نظامی هستند و توطئه‌ها و ترفندهای فرهنگی یا همان تهاجم فرهنگی را در قالب‌های مختلف مجری‌گری و کارگردانی می‌کنند.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: امروز جنگ روانی، ایجاد روحیه یاس و ناامیدی حربه‌هایی است که در قالب‌های مختلف به وجود می‌آورند و ما باید دقت کنیم که ناخواسته هم ابزار و وسیله این حربه‌ها نشویم.

حسینی افزود: نسل سوم و چهارم ما جوانانی هستند که امام را ندیدند اما امروز مقابل مفاسد می‌ایستند و برنامه‌ریزی ما هم باید ابزار دشمن را بگیرد اگر دشمن آرایش جنگی گرفته ما هم متناسب با آرایش جنگی او صف‌آرایی کنیم و امروز هم هماهنگ در برابر جنگ روانی و فرهنگی او بایستیم.

امام جمعه سیرجان سالگرد خروج آمریکا از برجام را یادآور شد و بیان داشت: رهبری همیشه متذکر بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست و به تعهداتش عمل نمی‌کند که اینگونه شد.

وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه که برکت، رحمت و نور و قرآن است فیض کامل را ببریم و در وقت باقیمانده هم مساجد و مکان‌های مذهبی آماده حضور مردم و جوانان شود.

حسینی با تأکید بر اینکه هر طرح و تصمیمی در مورد بنزین نباید موجب افزایش مجدد قیمت کالاها برای مردم شود، خاطرنشان کرد: باید نظارت و بازرسی تکمیل شود و مردم هم  در مصرف انرژی و سوخت افراط نکنند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4035

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.