• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12
بگوویچ برخلاف شفر؛

وینکو و گل‌گهر خیال ماندن دارند

  • کد خبر : 6549
  • 13 شهریور 1398 - 12:38
وینکو و گل‌گهر خیال ماندن دارند

با دو تساوی که تیم گل‌گهر در دو بازی ابتدایی خود گرفت نشان داده برای جنگیدن و امتیاز گرفتن آماده است و اصلاً دوست ندارد حضوری کوتاه‌مدت در جدول بازی‌های لیگ برتر داشته باشد. گل‌گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به دو نتیجه مساوی دست یافته است. این تیم در هفته اول بازی‌ها و […]

با دو تساوی که تیم گل‌گهر در دو بازی ابتدایی خود گرفت نشان داده برای جنگیدن و امتیاز گرفتن آماده است و اصلاً دوست ندارد حضوری کوتاه‌مدت در جدول بازی‌های لیگ برتر داشته باشد.

گل‌گهر در دو هفته ابتدایی لیگ برتر به دو نتیجه مساوی دست یافته است. این تیم در هفته اول بازی‌ها و بعد از گلی که در دیدار با نساجی خورد در ادامه بازی را به تساوی کشاند و یک امتیاز گرفت و در بازی دوم هم در دیدار با سایپا مقاومت خوبی داشت و در نهایت با تک‌امتیازی که در این بازی گرفت دو امتیازی شد. با دو تساوی که تیم گل‌گهر در دو بازی ابتدایی خود گرفت نشان داده برای جنگیدن و امتیاز گرفتن آماده است و اصلاً دوست ندارد حضوری کوتاه‌مدت در جدول بازی‌های لیگ برتر داشته باشد.

وینکو بگوویچ به‌تازگی پیشنهاد مدیر‌عامل باشگاه گل‌گهر مبنی بر اضافه کردن مجتبی جباری به کادر فنی تیم را قبول کرده است و گفته در بازگشت به ایران حتماً در این‌باره با مجتبی جباری صحبت خواهد کرد. وینکو حتی پیش‌بینی کرده است مجتبی به مربی خوبی تبدیل خواهد شد. این شاید یک تعارف باشد، اما واقعیت این است که مجتبی جباری علاقه زیادی به مربیگری در فوتبال دارد، اما اصلاً علاقه‌مند نیست مربیگری را با هر شرایطی استارت بزند. پیش از این مجتبی جباری به شفر پیشنهاد شده بود و حتی با شفر هم ملاقات کرد، اما مربی آلمانی نتوانست از حضور او در کادر فنی اش دفاع کند و شاید هم نمی‌خواست این اتفاق رخ دهد.

مجتبی جباری که در زمان مربیگری اش به نحوه کار چند مربی داخلی ایراد گرفته بود تاکنون در کلاس‌های متعدد مربیگری و پژوهشی شرکت کرده و این بدین معنی است که دوست دارد تبدیل به مربی آگاهی شود. حضور مجتبی جباری در سیرجان حتی اگر از نظر فنی به تیم کمک نکند از نظر روحی و روانی به سود تیم است و حتماً مجتبی جباری چیز‌های زیادی برای انتقال به بازیکنان تیم گل‌گهر دارد.

نه فقط گل‌گهر بلکه کمتر تیمی است که موفق شود با فوتبال دفاعی به اهداف مدنظر خود دست یابد و گل‌گهر حتماً نیاز به این دارد که ارائه‌گر بازی تهاجمی باشد. حضور مجتبی جباری قطع به یقین می‌تواند روند بازی با گل‌گهر را تغییر دهد. قطعاً باید رفتار وینکو را تحسین کرد که از این حضور استقبال کرده است.

فوتبال آینده متعلق به مربیانی از نسل مجتبی جباری است. گرچه ممکن است خیلی از این‌ها تبدیل به مربیان خوبی نشوند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6549
  • نویسنده : سیدحمید صادق زاده
  • منبع : خبر ورزشی

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.