• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

پرسپولیس: کالدرون فهرست مازادی به باشگاه نداده است

  • کد خبر : 9096
  • 24 آذر 1398 - 13:36
پرسپولیس: کالدرون فهرست مازادی به باشگاه نداده است

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد سرمربی این تیم فهرست مازادی ارائه نداده است. حسین قدوسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین اخبار جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این چند گزینه باشگاه به کالدرون معرفی کرده بود و کالدرون هم چند گزینه به باشگاه معرفی کرد. شب قبل از […]

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد سرمربی این تیم فهرست مازادی ارائه نداده است.

حسین قدوسی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص آخرین اخبار جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس اظهار داشت: پیش از این چند گزینه باشگاه به کالدرون معرفی کرده بود و کالدرون هم چند گزینه به باشگاه معرفی کرد. شب قبل از بازی با سایپا که انصاری‌فرد به اردو رفت کالدرون چهار مهاجم جدید را به ما معرفی کرد. هنوز هیچ توافقی با هیچ بازیکنی نشده و اگر توافقی صورت بگیرد از طرف باشگاه به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی در رابطه با اینکه هواداران پرسپولیس نگران جذب مهاجم خارجی هستند، گفت: بالاخره باید برای جذب بازیکن خارجی یک روندی طی شود. ما نمی‌خواهیم بی‌خود اسمی را مطرح کنیم. هر زمانی که توافق نهایی شد همه چیز را شفاف به هواداران می‌گوییم. فعلا با هیچ مهاجم و بازیکنی توافقی نکرده‌ایم.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه غیر از شیری، آیا باشگاه پرسپولیس قرار است با بازیکن دیگری هم تمدید کند، تاکید کرد: با یکی، دو بازیکن صحبت شده و فقط باید دید که خود بازیکن‌ها می‌خواهند این اتفاق رخ بدهد یا خیر.

قدوسی در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون فهرست مازاد به باشگاه اعلام کرده، خاطرنشان کرد: کالدرون هیچ فهرستی مازادی نداده است. از قبل تصمیم گرفته شده بود که اگر بازیکنی در فهرست مازاد قرار گرفت بعد از پایان نیم‌فصل این اتفاق رخ بدهد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9096

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.