• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان:

پلمب انبار یک‌هزار تنی گندم دپو شده در کرمان

  • کد خبر : 4918
  • 18 تیر 1398 - 20:14
پلمب انبار یک‌هزار تنی گندم دپو شده در کرمان

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان گفت: انبار یک‌هزار تنی گندم دپو شده در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و پلمب شد. به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شهریاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا با حربه‌های قاچاقچیان یکسری اقلام مانند سوخت، دام، پوشاک، مشروبات الکلی، لوازم ارایش و بهداشتی، […]

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان گفت: انبار یک‌هزار تنی گندم دپو شده در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابراهیم شهریاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اخیرا با حربه‌های قاچاقچیان یکسری اقلام مانند سوخت، دام، پوشاک، مشروبات الکلی، لوازم ارایش و بهداشتی، لوازم خانگی و لوازم یدکی از استان‌های مرکزی به سمت استان کرمان حمل و به مرزها انتقال داده می‌شوند.

وی با بیان اینکه کرمان محل دپوی قاچاق نیست بلکه محل تردد است و باندهای حرفه‌ای در این زمینه در استان وحود ندارد، گفت: مبنای کار خود را مبارزه با قاچاق سوخت، دام و لوازم آرایشی و بهداشتی گذاشته‌ایم و در کنار این موارد یکسری ماموریت ذاتی دیگر داریم و فرهنگ‌سازی برای مردم و … را در دستور کار قرار داده‌ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان ابراز داشت: درسال ۹۷ در میراث فرهنگی ۱۰۵ درصد، دام قاچاق ۲۲۵ درصد، برنج ۹۰ درصد و سوخت قاچاق ۳۱۹ درصد رشد کشف داشته‌ایم و در زمینه کشفیات سوخت قاچاق در سه ماهه اول امسال افزایش قابل توجهی داشته‌ایم .

شهریاری اظهار کرد: در سفر فرمانده ناجا به کرمان مصوبات خوبی از جمله تقویت پاسگاه‌های ایست و بازرسی گلستان به سیرحان، راور به استان خراسان جنوبی، شوره‌گز به سیستان و بلوچستان و منوجان به بندرعباس تقویت و تجهیز شوند و پاسگاه عیر فعال فعال شوند.

وی با اشاره به اینکه بعد از کنترل خروج سوخت و دام از کشور، دشمن در زمینه گندم برنامه‌ریزی کرده است، بیان کرد: از اسفندماه سال ۹۷ زمزمه ورود دلالان خرید گندم در جنوب استان را داشتیم که سربازان گمنام امام زمان(عج) با حساسیت در این موضوع کار را دنبال کرده و جلسات پی در پی برگزار و هشدارها داده شد و خروجی گندم از استان نداشتیم.

شهریاری با اشاره به اینکه انبار یک‌هزار تنی گندم دپو شده در یکی از شهرستان‌ها شناسایی و پلمب شد، گفت: میزان خرید گندم پیش‌بینی شده در استان تقریبا محقق شده و خروج گندم به سمت استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان به جز در مواردی که مجوز از اداه کل غله و جهاد کشاورزی مجوز داشته باشد در دیگر موارد ممنوع است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4918
  • منبع : فارس

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.