• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
10
درددل رکوردار پرتاب دیسک بانوان:

پول خرید دیسک و کتانی را ندارم!

  • کد خبر : 7061
  • 04 مهر 1398 - 11:16
پول خرید دیسک و کتانی را ندارم!

بانوی لرستانی که رکورددار پرتاب‌ دیسک نوجوانان و جوانان کشور است، می‌گوید: از لحاظ اقتصادی وضعیف خوبی نداشته و به کمک احتیاج دارد. سیده زهرا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ برتر عضو تیم دانشگاه آزاد لرستان بودم، افزود: این فصل در سه مرحله ۲۲ امتیاز برای تیم کسب […]

بانوی لرستانی که رکورددار پرتاب‌ دیسک نوجوانان و جوانان کشور است، می‌گوید: از لحاظ اقتصادی وضعیف خوبی نداشته و به کمک احتیاج دارد.

سیده زهرا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در رقابت‌های لیگ برتر عضو تیم دانشگاه آزاد لرستان بودم، افزود: این فصل در سه مرحله ۲۲ امتیاز برای تیم کسب کردم.

وی ادامه داد: در مرحله سوم رکورد نوجوانان و جوانان کشور را با کسب مقام دوم جابجا کردم و در مجموع از عملکردم راضی هستم.

نجفی با بیان اینکه بانوان فقط صبح‌ها می‌توانند در مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد تمرین کنند، تصریح کرد: این تایم در مدرسه هستم و به همین علت مجبورم عصرها در جای دیگری تمرین کنم که شرایط مناسبی ندارد.

این بانوی ورزشکار لرستانی با بیان اینکه مربی‌اش داریوش صمیمی که در شهرکرد حضور دارد، افزود: از طریق تلفن همراه برنامه تمرینی به من می‌دهد و به دقت تمرین‌هایم را رصد می‌کند.

وی در ادامه گفت: هزینه‌های این رشته خیلی بالاست و چون از لحاظ اقتصادی ضعیف هستم حتی توان تهیه دو میلیون تومان پول خرید دیسک یا کتانی مخصوص پرتاب را ندارم و انتظار دارم مسئولان حمایت کنند.

نجفی با بیان اینکه رقابت‌های جهانی و آسیایی دانش‌آموزی را در پیش دارم و زمان هم کم است، بیان کرد: جای مناسبی برای تمرین ندارم.

وی اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان و کمیته امداد استان کمک می‌کنند اما زیاد نیست.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.