• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
5
کالدرون:

پیروزی برابر تیم گل گهر سیرجان سخت بود

  • کد خبر : 8881
  • 19 آذر 1398 - 20:57
پیروزی برابر تیم گل گهر سیرجان سخت بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ دیگر هم برابر تیم گل‌گهر به مشکل خورده بودند و پیروزی برابر این تیم سخت بود. گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از همه هواداران تشکر ویژه‌ای […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های بزرگ دیگر هم برابر تیم گل‌گهر به مشکل خورده بودند و پیروزی برابر این تیم سخت بود.

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدا به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از همه هواداران تشکر ویژه‌ای دارم. این بازی در وسط هفته برگزار شد، اما مشاهده کردیم که امروز خیلی‌ها برای حمایت تیم و تشویق به ورزشگاه آمده بودند.

او ادامه داد: من می‌دانستم اگر گل نزنیم در نهایت بازی گره می‌خورد. همه آمار‌ها خوب بود و مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما مقابل تیمی بودیم که خوب بازی می‌کرد. تیم‌های بزرگ دیگر هم برابر تیم گل‌گهر به مشکل خورده بودند و پیروزی برابر این تیم سخت بود. به آن‌ها تبریک می‌گویم و ما خوشحال هستیم، چون باید سه امتیاز این بازی را به دست می‌آوردیم که در این راه موفق بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش در فوتبال هجومی خوب و روان بازی می‌کند، اما به نظر می‌رسد در ارسال از کناره‌ها، کرنر و ضربات ایستگاهی موقعیت‌های زیادی به حریفان می‌دهد و بیشتر گل‌های دریافتی این فصل هم از روی این موقعیت‌ها بوده است، بیان کرد: تیم‌های حریف را می‌بینیم که بازیکنان خوبی در ارسال و زدن ضربات سر دارند و در این شرایط یک ضلع دو طرفه است که گاهی برنده و در بعضی مواقع بازنده می‌شویم. آمار گل‌هایی که دریافت کردیم خیلی بالا نیست، اما حق با شماست و باید در این مسئله بهتر عمل کنیم.

کالدرون درباره عملکرد ضعیف علیرضا بیرانوند که در چند وقت اخیر گل‌های بدی خورده است و اینکه دلیل این موضوع چیست، گفت: علیرضا تمرین‌های خوبی داشته و تمرینات خوبی انجام می‌دهد. به هر حال او ماشین نیست و انسان است و هر بازیکنی امکان دارد اُفت داشته باشد. برای هر بازیکنی ممکن است پیش بیاید که اُفت کند، به خصوص برای بازیکنانی که همیشه در سطحی بالا بازی کرده‌اند. باید به او کمک کنیم تا به دوران اوج خود بازگردد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=8881

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.