• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6
معاون استاندار کرمان:

کارآفرین الزاما سرمایه‌گذار نیست

  • کد خبر : 1782
  • 16 اردیبهشت 1397 - 13:52
کارآفرین الزاما سرمایه‌گذار نیست

حمید ملانوری صبح یکشنبه در مراسم زنگ سپاس که در محل هنرستان سخایی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه معلم در نزد خداوند، نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بسیار ارزشمند است و در باورهای دینی ما جایگاه پدر و معلم هم‌ارزش بیان شده است. وی تصریح کرد: معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها […]

حمید ملانوری صبح یکشنبه در مراسم زنگ سپاس که در محل هنرستان سخایی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: جایگاه معلم در نزد خداوند، نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) بسیار ارزشمند است و در باورهای دینی ما جایگاه پدر و معلم هم‌ارزش بیان شده است.

وی تصریح کرد: معلم راهنمای خوبی‌ها و نیکی‌ها و منشاء نور و هدایت است.

ملانوری با اشاره به آیات قرآن افزود: خداوند می‌فرماید کسی که یک نفر را نجات بدهد گویی همه جامعه بشریت را نجات داده و احیاء کرده است.

وی ادامه داد: این آیه در جایی به کار می‌رود که انسان دردمند و گرفتاری را نجات دهیم، اما معنای کلی‌تر آن شامل کسی می‌شود که ذهن و روح انسان‌ها را پرورش می‌دهد و آگاهی بخشی می‌کند و آن‌قدر ذهن انسان را روشن می‌کند که او بتواند خود را نجات دهد و باعث نجات دیگران هم بشود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با اشاره به جایگاه والای معلمان و لزوم تکریم آن‌ها گفت: دانش‌آموزان باید قدر این جایگاه را بدانند و بزرگ‌ترین قدردانی تحصیل خوب علم و موثر بودن آن‌ها در جامعه است.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای تحقق این شعار انجام شود.

ملانوری با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری بر فعالیت‌های اقتصادی دانش‌بنیان تصریح کرد: بر اساس بندهای اقتصاد مقاومتی، فعالیت‌های اقتصادی باید درون‌زا، برون‌نگر، دانش‌محور، متکی بر سرمایه‌های مردمی و عدالت‌محور باشند.

وی افزود: برای رشد اقتصادی کشور، فعالیت‌ها باید متکی به دانش بومی و دانش‌محور باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: دانش‌آموزان باید در راستای انجام کارهای خلاقانه و کارآفرینی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه کارآفرین الزاما سرمایه‌گذار نیست، افزود: کارآفرین کسی است که شیوه‌های نو را برای کسب و کار ایجاد کند و فضای جدیدی را در این حوزه شکل دهد.

ملانوری تاکید کرد: دانش‌آموزان باید درصدد این باشند که کارآفرین باشند و با خلاقیت، فضاهای جدید در حوزه کسب و کار ایجاد کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در استان کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی، گفت: دانش‌آموزان باید علاوه بر تحصیل علم، خود را در این فضا قرار دهند و تاثیرگذار باشند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=1782
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.