• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8
استاندار کرمان:

کارهای پژوهشی برای کاهش تصادفات در استان کرمان انجام شود

  • کد خبر : 7368
  • 15 مهر 1398 - 9:23
کارهای پژوهشی برای کاهش تصادفات در استان کرمان انجام شود

استاندار کرمان بر لزوم انجام کارهای پژوهشی برای کاهش آمار تصادفات در این استان تاکید کرد. محمد جواد فدایی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: در ماه‌های های اخیر دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه توسعه و امنیتی استان کرمان به دست آمده است که از آن جمله […]

استاندار کرمان بر لزوم انجام کارهای پژوهشی برای کاهش آمار تصادفات در این استان تاکید کرد.

محمد جواد فدایی در دیدار با فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان داشت: در ماه‌های های اخیر دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه توسعه و امنیتی استان کرمان به دست آمده است که از آن جمله می توان به کشفیات مواد مخدر کشف، سرقت ها و بسیاری از موارد دیگر اشاره کرد.

وی افزود: اقدامات نیروی انتظامی نشان دهنده آن است که این نیرو می‌تواند با فرماندهی جدی بسیاری از خلاف ها و جرائم را به موقع کشف و از بروز بسیاری از اتفاقات ناگوار جلوگیری کند.

استاندار کرمان گفت: مجموعه مدیریت اجرایی استان کرمان، آماده است تا برای تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز نیروی انتظامی اقدام و زمینه را برای توسعه و ارتقاء خدمات این نهاد فراهم کند.

فدایی تصریح کرد: استانداری کرمان ۵۰ دستگاه موتور سیکلت را برای کلانتری های استان کرمان تامین خواهد کرد تا سرعت ارائه خدمات در کلانتری ها افزایش یابد.

وی گفت: اقدامات نیروی انتظامی در ماه های اخیر نشان دهنده اقتدار، بنیه اطلاعاتی، جدیت و تیزهوشی فرمانده انتظامی دارد لذا تصمیماتی برای توسعه امنیت در جامعه گرفته شده بسیار خوب بوده و امیدواریم با پیگیری این مصوبات، شاهد اثرات مثبت آن ها باشیم.

استاندار کرمان ابراز داشت: باید ایست و بازرسی‌های جدید ایجاد کنیم و همچنین ایست و بازرسی‌های موجود را مجهزتر و فعالتر کنیم تا این اقدامات باعث کنترل بیشتر مرزها شود و به توسعه امنیت استان نیز کمک کند.

فدایی افزود: در استان موضوع کمپ‌های ماده ۱۶ به صورت ویژه در حال پیگیری است و به زودی شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری استقرار پهبادها در کرمان گفت: سیستم پایش تصویری از موضوعات مهم دیگر در استان بوده که در حال پیگیری است لذا طبق برنامه زمانبندی أین سیستم در آبان ماه سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار کرمان گفت: امیدواریم در ماه‌های آینده با تلاش و زحمات نیروی انتظامی و تکمیل امکانات شاهد امنیت و آرامش بیشتر برای مردم باشیم.

فدایی یادآور شد: حوادث رانندگی در کرمان موضوعی پیچیده و شایان توجه است لذا در حوزه تصادفات با وجود همه تلاش‌ها شاهد کاهش نبودیم آمار که بخشی از آن قابل حل نیست.

وی افزود: در زمینه کاهش تصادفات باید با کارهای پژوهشی راه حلی در جهت رفع مشکلات این حوزه پیدا کرد لذا در کوتاه مدت می‌توان با نصب دوربین‌های بیشتر و کنترل سرعت در محورها آمار تصادفات را کاهش دهیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7368
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.