• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!

  • کد خبر : 9599
  • 04 دی 1398 - 11:37
کالدرون: از رفتار باشگاه خیلی ناراحتم!

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم دقیقا مسیری را طی می‌کند که پیش از این استراماچونی در اردوگاه رقیب دنبال می‌کرد تا نگرانی بابت جدایی او افزایش یابد. به گزارش “ورزش سه”، گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جاری جانشین برانکو ایوانکوویچ شده، در شرایطی که در پایان جلسه روز گذشته با مدیرعامل تیم به نظر می‌رسید […]

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس هم دقیقا مسیری را طی می‌کند که پیش از این استراماچونی در اردوگاه رقیب دنبال می‌کرد تا نگرانی بابت جدایی او افزایش یابد.

به گزارش “ورزش سه”، گابریل کالدرون که در ابتدای فصل جاری جانشین برانکو ایوانکوویچ شده، در شرایطی که در پایان جلسه روز گذشته با مدیرعامل تیم به نظر می‌رسید به دنبال راه تعاملی برای ادامه همکاری باشد، با انتشار پستی گلایه مستقیم خود را بابت برخی بدقولی‌ها اعلام کرده است.

سرمربی آرژانتینی که اکنون موعد دریافت مبلغ ۴۰۰هزار دلاری‌اش فرا رسیده، با توجه به خزانه خالی باشگاه راهی برای دریافت آن نیافته و طی جلسه‌ای که در باشگاه داشت تنها موفق به دریافت مبلغ بلیت سفر تعطیلات سال نوی میلادی‌اش که پیش از این از جیب پرداخت کرده بود، شد.

هرچند در پایان جلسه روز گذشته، محمدحسن انصاریفر به عنوان مدیرعامل و حسین قدوسی مدیر روابط عمومی این باشگاه از حل این مشکل و توافق با کالدرون برای پرداخت این مطالبات خبر داده بودند، اما سرمربی آرژانتینی دقایقی پیش از تمرین امروز با شوک بزرگی باشگاه را مواجه کرد و در پستی اینستاگرامی به گلایه از آنها پرداخت و طی دو زبان فارسی و انگلیسی نوشت: از رفتار باشگاه خیلی ناراحت هستم.

کالدرون از زمان حضورش در پرسپولیس تا این لحظه موفق به دریافت ۱۸۵ هزار دلار شده و این در حالی است که او بابت تسویه کامل قسط اولش مبلغ ۱۱۵ هزار دلار و ۳۰۰ هزار دلار هم بابت قسط دوم که موعود آن فرا رسیده از باشگاه طلبکار است. با این حال باشگاه طی مذاکره و جلسه روز گذشته خود به او وعده داده که در شرایط فعلی شاید موفق به پرداخت مطالبات باقیمانده از قسط اولش شود و او در صورتی که رضایت دهد قسط دوم را هم قسطی دریافت کند!

موضوعی که گلایه و نارضایتی کالدرون را در پس بدقولی و بدعهدی باشگاه را بهمراه داشته است. کالدرون همچنین بابت اینکه باشگاه در موضع او و بازیکنان نیز مدافع کادرفنی نیز نبوده گلایه مند است و مطمئنا این مساله نگرانی بزرگی بابت احتمال جدایی او همچون شرایطی که استراماچونی با باشگاه استقلال داشته را در پی داشته باشد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9599

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.