• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور خبر داد:

کاهش ۱۴ درصدی نرخ‌ بلیت‌ هواپیما

  • کد خبر : 7324
  • 14 مهر 1398 - 11:54
کاهش ۱۴ درصدی نرخ‌ بلیت‌ هواپیما

تمامی آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیت موظف هستند بر اساس نرخ‌های جدید بلیت‌های هواپیما را به مسافران عرضه کنند. رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تمامی سایت‌های فروش بلیت و آژانس‌ها مسافرتی موظف هستند بلیت هواپیما را بر اساس نرخ‌های جدید به مسافران عرضه کنند، گفت: از بیست و یکم شهریور […]

تمامی آژانس‌های مسافرتی و سایت‌های فروش بلیت موظف هستند بر اساس نرخ‌های جدید بلیت‌های هواپیما را به مسافران عرضه کنند.

رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تمامی سایت‌های فروش بلیت و آژانس‌ها مسافرتی موظف هستند بلیت هواپیما را بر اساس نرخ‌های جدید به مسافران عرضه کنند، گفت: از بیست و یکم شهریور ماه نرخ پروازهای ۶۰ مسیر پروازی پرتردد به صورت میانگین ۱۴ درصد کاهش یافته است، بنابراین آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند بر اساس همین نرخ جدید بلیت را بفروشند.

او با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و همچنین انجمن شرکت‌های هواپیمایی به صورت کامل و مستمر در نحوه توزیع بلیت نظارت داشته است، گفت: تنها تعدادی از آژانس‌های مسافرتی و شرکت‌ها نرخ‌های خود را بالاتر از نرخ قبلی عرضه کرده بود که تذکر داده شد و آن‌ها سریعاً بر اساس نرخ‌های جدید بلیت را عرضه کرده‌اند.

جعفرزاده اظهار کرد: در صورتی که مسافران بلیت را بالاتر از نرخ‌های جدید خریداری کنند می‌توانند شکایت‌های خود را به سایت سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کنند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه نرخ بلیت هواپیما تمامی شهر‌ها از جمله شهر‌های پرتردد به صورت متوسط ۱۴ درصد کاهش یافته است، گفت: انجمن شرکت‌های هواپیمایی در سایت خود ۶۰ مسیر پروازی را اعلام کرده که در مقایسه با نرخ‌های آذر سال گذشته حدود ۱۰ تا ۱۴ درصد کاهش داشته است.

او بیان کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند بر اساس رنج قیمتی و یک کلاس پروازی به طور مثال در آینده شاهد آن نخواهیم بود که یک شرکت هواپیمایی بلیت خود را گران‌تر از شرکت هواپیمایی دیگر به مسافران بفروشد.

جعفرزاده تاکید کرد: تمامی شرکت‌های هواپیمایی به نرخ‌های جدید پایبند هستند و به طور قطع به دلیل کاهش نرخ ارز و همچنین کاهش قیمت تمام شده هزینه‌ها قیمت بلیت‌های خود را ارزان‌تر عرضه می‌کنند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی کشور بیان کرد: انجمن شرکت‌های هواپیمایی ۱۶ سایت فروش بلیت هواپیما را که نرخ‌های آن‌ها بالاتر از نرخ‌های اعلامی ایرلاین‌ها بوده به سازمان هواپیمایی کشوری معرفی کرده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=7324
  • منبع : باشگاه خبرنگاران

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.