• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7
رئیس هیئت فوتبال کرمان؛

کیفیت مسابقات، اصلی‌ترین شاخص ارزیابی فوتبال است

  • کد خبر : 9465
  • 02 دی 1398 - 11:54
کیفیت مسابقات، اصلی‌ترین شاخص ارزیابی فوتبال است

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اصلی‌ترین شاخص ارزیابی سطح فوتبال هر منطقه، ارزیابی شکل و نوع برگزاری مسابقات است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست هم‌اندیشی عوامل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان، یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت فصل ۹۹-۹۸ که با حضور سرپرستان […]

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: اصلی‌ترین شاخص ارزیابی سطح فوتبال هر منطقه، ارزیابی شکل و نوع برگزاری مسابقات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علی قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان در نشست هم‌اندیشی عوامل برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال استان کرمان، یادواره شهدای عرصه نظم و امنیت فصل ۹۹-۹۸ که با حضور سرپرستان و مربیان حاضر در لیگ برتر در محل سالن اجتماعات پالیز برگزار شد، گفت: اصلی‌ترین هدف و ماموریت هیئت فوتبال را توسعه فوتبال دانست و گفت: اصلی‌ترین وسیله و ابزار توسعه، برگزاری مسابقات است.

او افزود: نتیجه تمامی فعالیت‌های توسعه‌ای فوتبال در سرتاسر جهان در مسابقات تبلور می‌یابد.

قرایی تصریح کرد: مجموعه مسابقات جام‌های جهانی و باشگاه‌ها در رده‌های سنی گوناگون برای بانوان و آقایان در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محصول فعالیت‌های توسعه‌ای فوتبال است.

او بیان داشت: پیشرفت و سطح فوتبال هر کشور و هر منطقه را می‌توان با مشاهده و جذابیت بازی‌ها و مسابقات آن ارزیابی کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان اصلی‌ترین شاخص ارزیابی سطح فوتبال را ارزیابی شکل و نوع برگزاری مسابقات عنوان کرد و گفت: این درحالیست که کسب درآمد و تامین منابع و حامیان مالی نیز بستگی مستقیم به کیفیت و سطح مسابقات دارد.

قرایی افزود: جذب تماشاگر و هوادار فوتبال فقط و فقط با ارائه مسابقات خوب و با کیفیت امکان پذیر است.

او تصریح کرد: تمامی هم و غم هیئت فوتبال استان برگزاری مسابقات در سایه امنیت و نظم و انظباط مناسب است و هرچه مسابقات با کیفیت بهتری برگزار شود می‌تواند به توسعه هرچه بهتر فوتبال استان کمک کند.

قرایی بیان داشت: با تغییری که ما در هیئت استان به وجود آوردیم از حضور علیرضا دادگر توقع داریم، تغییر نگرشی ایجاد شود تا بازی‌ها با کیفیت بهتری برگزار شود.

او گفت: آنچه امروز در برگزاری مسابقات در سطح استان شاهد هستیم مطلوب ما نیست و تا شرایط استاندارد فاصله داریم، اما به فکر آن هستیم و تلاش می‌کنیم در کنار شما بزرگان مسابقات را با شرایط بهتری برگزار کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان افزود: امروز فرصتی برای شما مدیران باشگاه‌ها و ناظرین به وجود آوردیم تا از نقطه نظراتتان استفاده کنیم تا برای رسیدن به شرایط مطلوب، از تجارب شما برای برطرف کردن نقاط ضعف خود بهره ببریم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9465

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.