• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
برپایی یادواره در استان کرمان:

گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰غواص حضرت رسول در سیرجان

  • کد خبر : 6803
  • 30 شهریور 1398 - 8:14
گردهمایی رزمندگان گردان ۴۱۰غواص حضرت رسول در سیرجان

بیش از ۲۵۰نفر از رزمندگان و پیشکسوتان و غواصان دوران دفاع مقدس در گردان ۴۱۰غواص با نام گردان حضرت رسول سیرجان گرد هم جمع شدند تا یاد شهدای غواص را گرامی بدارند. این تعداد همرزم از استانهای کرمان، فارس، اصفهان و هرمزگان امروز در سالن اجتماعات غدیر سیرجان گرد هم آمدند تا ضمن گرامیداشت یاد […]

بیش از ۲۵۰نفر از رزمندگان و پیشکسوتان و غواصان دوران دفاع مقدس در گردان ۴۱۰غواص با نام گردان حضرت رسول سیرجان گرد هم جمع شدند تا یاد شهدای غواص را گرامی بدارند.

این تعداد همرزم از استانهای کرمان، فارس، اصفهان و هرمزگان امروز در سالن اجتماعات غدیر سیرجان گرد هم آمدند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و همرزمان غواص خود میثاق خود با شهداء را به نسل جوان و فرزندان خود منتقل کنند.
در این مراسم معنوی که خانواده شهدای غواص هم حضور داشتند رزمندگان غواص به نقل خاطرات خود در دوران دفاع مقدس و شکافتن اروند رود برای عملیات های متعدد پرداختند و از شهدایی گفتند که به استقبال شهادت رفتند تا عملیات های متعدد به پیروزی برسند.

محمد محمودآبادی سرپرست فرمانداری سیرجان هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، غواصان گردان را نوجوانانی دلاور عنوان کرد که توانستند خط شکن عملیات های متعدد باشند.
همچنین یادواره ۱۱شهید روستای قوام آباد بخش چترود با حضور جمعی از مسوولان اجرایی، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در تکیه قائم این روستا برگزار شد.
و چهاردمین یادواره ۲۸شهید دهستان دریجان با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه ثارالله تهران سردار کوثری در روستای جزین برگزار شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6803

برچسب ها

نوشته‌های مشابه

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.