• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

گزینه‌های جانشینی منصوریان در ذوب‎‌آهن

  • کد خبر : 9357
  • 28 آذر 1398 - 10:57
گزینه‌های جانشینی منصوریان در ذوب‎‌آهن

مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان به دنبال مربی جدیدی برای جایگزینی علیرضا منصوریان هستند. به گزارش فوتبالی با موافقت مدیران باشگاه ذوب آهن علیرضا منصوریان، از سمت خود کناره گیری کرد و حالا ذوبی ها به دنبال جانشین برای او هستند. منصور ابراهیم‌زاده، رسول کربکندی، مهدی رجب‌زاده، رحمان رضایی و … از گزینه‌های سبزپوشان اصفهانی […]

مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان به دنبال مربی جدیدی برای جایگزینی علیرضا منصوریان هستند.
به گزارش فوتبالی با موافقت مدیران باشگاه ذوب آهن علیرضا منصوریان، از سمت خود کناره گیری کرد و حالا ذوبی ها به دنبال جانشین برای او هستند.
منصور ابراهیم‌زاده، رسول کربکندی، مهدی رجب‌زاده، رحمان رضایی و … از گزینه‌های سبزپوشان اصفهانی محسوب می‌شوند.
ابراهیم زاده و کربکندی سابقه سرمربیگری در ذوب آهن را دارند و حتی در زمان حضور ابراهیم زاده این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و سبزپوشان خاطرات خوبی را با این مربی دارند.
رجب زاده نیز ۲ فصل قبل از فوتبال خداحافاظی کرد و فصل گذشته در کادرفنی ذوب آهن و کنار امید نمازی مشغول فعالیت بود، اما خیلی زود همکاری او با ذوبی‌ها قطع شد و پس از آن وی به دنبال کلاس‌های مربیگری و دانش افزایی بود تا خیلی زود به جرگه مربیگری برگشته و کارش را از سر بگیرد. او به دلیل سال‌ها حضور در ذوب آهن و آشنایی با جو این باشگاه و شناخت روی تعداد زیادی از بازیکنان گزینه مناسبی از سوی هیئت مدیره شناخته می‌شود.
رحمان رضایی نیز سابقه پوشیدن پیراهن ذوب آهن را دارد و گزینه دیگر نیمکت این تیم است. رضایی سابقه دستیاری در لیگ برتر را دارد که آخرینش حضور روی نیمکت تراکتور در کنار قلعه‌نویی بود و مدتی هم سرمربیگری برق نوین شیراز را در دسته‌های پایین‌تر داشت. او دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشته و آماده یک پیشنهاد است تا توانایی‌های خودش را به عنوان سرمربی نشان دهد و باید دید با ذوبی‌ها به توافق نهایی می‌رسد یا نه؟
به هرحال مدیران باشگاه ذوب درصدد هستند تا زودتر سرمربی تیم را مشخص کنند و باید دید این اتفاق چه زمانی رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9357

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.