• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
8

گزینه جانشینی استراماچونی در استقلال مشخص شد

  • کد خبر : 9207
  • 26 آذر 1398 - 12:48
گزینه جانشینی استراماچونی در استقلال مشخص شد

ساعت ۲٫۵۱ دقیقه بامداد امروز بود که کانال تلگرام باشگاه استقلال اعلام کرد چک مطالبات آندره‌آ استراماچونی آماده است و او می‌تواند با مراجعه به بانک یا سفارت ایران در رم، این چک را دریافت و آن را نقد کند. در حالیکه هنوز استراماچونی و مدیر برنامه‌هایش واکنشی به این اتفاق نشان نداده‌اند، اخبار عجیب […]

ساعت ۲٫۵۱ دقیقه بامداد امروز بود که کانال تلگرام باشگاه استقلال اعلام کرد چک مطالبات آندره‌آ استراماچونی آماده است و او می‌تواند با مراجعه به بانک یا سفارت ایران در رم، این چک را دریافت و آن را نقد کند.
در حالیکه هنوز استراماچونی و مدیر برنامه‌هایش واکنشی به این اتفاق نشان نداده‌اند، اخبار عجیب و نگران کننده‌ای( برای هواداران استقلال) به گوش می‌رسد. اینکه احتمال دارد پروژه بازگشت مربی ایتالیایی به ایران منتفی شود و آبی‌ها سراغ گزینه جانشینی او بروند.
طی روزهای گذشته اسامی مربیان مختلفی برای جانشینی استرا مطرح شده. از فرهاد مجیدی تا والتر زنگا. حالا باید یک نام جدید را به این اسامی اضافه کرد. او کسی نیست جز دراگان اسکوچیچ سرمربی موفق صنعت نفت که طی سالهای گذشته همیشه گزینه سرمربیگری استقلال بوده و حالا و طبق ادعای روزنامه فرهیختگان، احتمال جانشینی او به جای استراماچونی وجود دارد.
این خبر را به دو دلیل می‌توان جدی گرفت. دلیل اول پست اینستاگرامی اسکوچیچ است که گفته اگر مشکلات مالی صنعت نفت حل نشود، او از این تیم جدا خواهد شد. دلیل دوم انتشار اخبار تائید نشده‌ای درباره مذاکره با مربیان کروات برای جانشینی استراماچونی است.
اسکوچیچ طی یکی دو هفته گذشته گزینه جانشینی تراکتور هم بوده اما او اعلام کرد که به قراردادش با صنعت نفت پایبند است منتهی پست اینستاگرامی او نشان می‌دهد که با ادامه مشکلات مالی برزیل ایران، شاید اسکوچیچ قید کار کردن در آبادان را بزند. حالا باید دید در صورتی که او از صنعت نفت جدا شود، تراکتور مقصد این مربی خواهد بود یا اینکه اخباری که در زمینه نزدیک شدن او به نیمکت استقلال منتشر شده، تبدیل به واقعیت خواهد شد؟

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9207
  • منبع : فرهیختگان

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.