• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مذاکره با ۵ مربی سرشناس؛

گزینه های جدید سرمربی گری گل گهر

  • کد خبر : 2114
  • 22 اردیبهشت 1397 - 13:14
گزینه های جدید سرمربی گری گل گهر

نماینده سیرجان در لیگ دسته اول برای فصل بعد رقابت های این دسته از رقابت های فوتبال ایران با ۵ مربی سرشناس مذاکرات را آغاز کرده است. گل گهر سیرجان در پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۵۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و البته نتوانست در میان صعودکننده ها به […]

نماینده سیرجان در لیگ دسته اول برای فصل بعد رقابت های این دسته از رقابت های فوتبال ایران با ۵ مربی سرشناس مذاکرات را آغاز کرده است.

گل گهر سیرجان در پایان رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران با ۵۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت و البته نتوانست در میان صعودکننده ها به لیگ برتر جای بگیرد. این تیم که فصل گذشته با وینگو بگوویچ در لیگ دسته یک بازی کرد در کنار مذاکره برای تمدید با این مربی کروات با چند گزینه دیگر نیز مذاکراتش را آغاز کرده است. نوع مربیانی که خبر می رسد گل گهری ها به دنبال آن ها هستند نشان می دهد آن ها به دنبال صعود به لیگ برتر در فصل آینده هستند.

اما گزینه هایی که گفته می شود گل گهر با آن ها مذاکره کرده محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان است که این تیم را به لیگ برتر آورد و حالا مشخص نیست فصل آینده با این تیم در لیگ برتر خواهد بود یا قصد دارد یک تیم لیگ یکی دیگر را به لیگ دسته بالاتر بیاورد. یحیی گل محمدی مربی فصل قبل تراکتورسازی، مجتبی حسینی دستیار گل محمدی و کسی که گفته می شود مغزمتفکر تیم فنی گل محمدی است و همچنین اکبرمیثاقیان ۴ گزینه ای هستند که گفته می شود سیرجانی ها در حال مذاکره با آن ها هستند. البته همانطور که گفته شد وینگو بگوویچ سرمربی فصل قبل این تیم نیز در میان گزینه ها وجود دارد و ممکن است قراردادش برای یک فصل دیگر تمدید شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=2114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.