• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
4
جواهری:

گل گهرنشان داد می تواند شگفتی ساز باشد

  • کد خبر : 11618
  • 02 شهریور 1399 - 9:06
گل گهرنشان داد می تواند شگفتی ساز باشد

تیم فوتبال گل گهر در اولین فصل حضورش در رقابت های لیگ برتر ، روزهای سختی را سپری کرد اما پایان مسابقات با حضور در رتبه دهم برای این تیم شیرین بود. گل گهر بخش زیادی از فصل را در رتبه های انتهای جدول بود اما در شش هفته پایانی مثل یک دونده دو استقامت […]

تیم فوتبال گل گهر در اولین فصل حضورش در رقابت های لیگ برتر ، روزهای سختی را سپری کرد اما پایان مسابقات با حضور در رتبه دهم برای این تیم شیرین بود.

گل گهر بخش زیادی از فصل را در رتبه های انتهای جدول بود اما در شش هفته پایانی مثل یک دونده دو استقامت توانست از رقبای قعرنشینش عبور کرده و با موفقیت از خط پایان عبور کند. گل گهر در حالی فصل را در رتبه دهم و بالاتر از تیم هایی چون ذوب آهن، ماشین سازی ،پیکان، سایپا به پایان رساند که در شش هفته پایانی رقابت ها توانست ۴ برد و دو مساوی و ۱۴ امتیاز کسب کند. 
بی تردید ماندن در لیگ برتر در اولین سال حضور اتفاق مهم و تاریخی برای گل گهر و هواداران فوتبال سیرجان است. محمدجواهری مدیرعامل گل گهر در اولین سال حضور این تیم در لیگ برتر ، توانست با اقداماتی که انجام داد از جمله تغییرات روی نیمکت تیم وجذب بازیکنان خوب و همچنین مدیریت شرایط بحرانی مانند ماجرای مثبت شدن تست کرونا تعداد زیادی از بازیکنان در آستانه لیگ برتر و یا نتایج ضعیف بعد از تعطیلات و استعفای مجید جلالی ، نقش موثری در موفقیت گل گهر در ماموریتش که همانا ماندن در لیگ برتر بود ایفا کند.
مدیرعامل گل گهر امروز با انتشار متنی در ارتباط با حفظ تیم در لیگ برتر و حضور در رتبه دهم جدول نوشت:” سلام خدمت تمامی همشهریان صبور و همیشه همراه که کامشان با برد قهرمانانه تیم گل گهر شیرین شد.” او همچنین نوشته است:”تیم فوتبال گل‌گهر با انگیزه و تلاش خستگی ناپذیر توانست حضور در لیگ برتر فوتبال را تجربه کند. “
جواهری در ادامه با اشاره به سختی هایی که در این فصل تیم تجربه کرده است می نویسد:”هر چند در طول لیگ، فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتیم. لحظات ناامیدی و بحران را از سر گذراندیم. اما لطف خدا شامل حال تمامی افرادی شد که برای ماندن تیم گل گهر در لیگ برتر از جان و دل و آبروی خویش هزینه کرده بودند و درست در هفته‌های پایانی که بیم سقوط این تیم به لیگ دسته یک می‌رفت، انگیزه‌ای در روح و جان بازیکنان دمیده شد و در بازی های آخر، تیم گل‌گهر همچون ققنوس دوباره از خاکستر بی‌انگیزگی زاده شد و شروعی طوفانی را در پایان لیگ رقم زد.”
او افزود:”سه بازی اخیر تیم گل گهر نشان داد این تیم برای تثبیت حضور خود در لیگ برتر می‌تواند شگفتی بیافریند. نفت مسجدسلیمان را ۳ بر ۲ مغلوب کرد؛ در مقابل پرسپولیس قدر به تساوی ۳-۳ تن داد و در نصف جهان ، ذوب‌آهن حرفه‌ای را ۳ بر ۲ شکست داد تا به همگان ثابت کند رویش باورها در مستطیل سبز تنها یک شعار نیست.  تیم گل گهر باور تمام مردم سیرجان را روز گذشته تحقق بخشید و در لیگ برتر آینده ماندگار شد. این پیروزی غرور آفرین و این تمدید حضور در لیگ برتر گوارای وجود مردم شریف سیرجان، کارکنان عزیز شرکت و منطقه گل گهر ، هوادارانی که از حضور در ورزشگاه محروم بودند اما انرژی مثبت آن ها به بازیکنان می‌رسید، کادر فنی و اجرایی ، بازیکنان، اهالی رسانه و همه افرادی که در طول این یک سال پای غم و شادی تیم گل گهر ایستادند و با همراهی و همدلی شرایطی را فراهم کردند که بتوانیم برای بازی بهتر، گام‌های موثرتری برداریم.”
او همچنین نوشت:”در پایان از حمایتها و همراهی همه جانبه اعضا هیات مدیره و مدیر عامل محترم شرکت گل گهر و همچنین هیات مدیره باشگاه ، هییت فوتبال استان و شهرستان ، اداره ورزش و جوانان و پیشکسوتان فوتبال کمال تقدیر و تشکر را دارم .”

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11618

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.