• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
3
جواد نکونام :

گل گهر نشان داد می تواند در فوتبال ایران بزرگی کند

  • کد خبر : 11415
  • 12 مرداد 1399 - 12:15
گل گهر نشان داد می تواند در فوتبال ایران بزرگی کند

می دانستیم گل گهر برای سقوط نکردن بازی می کند و حساسیت های جدولی برای ما و این تیم روی بازی تاثیرگذاشته بود. بازیکنان کمی دچار استرس بودند. جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت :ابتدا به خاطر تقدیری که از من توسط باشگاه گل گهر شد تشکر و قدردانی می کنم. جای این مسایل در فوتبال […]

می دانستیم گل گهر برای سقوط نکردن بازی می کند و حساسیت های جدولی برای ما و این تیم روی بازی تاثیرگذاشته بود. بازیکنان کمی دچار استرس بودند.

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت :ابتدا به خاطر تقدیری که از من توسط باشگاه گل گهر شد تشکر و قدردانی می کنم. جای این مسایل در فوتبال ما خالی است.گل گهر نشان داد می تواند باشگاه بزرگی باشد و در فوتبال ایران بزرگی کند. امیدوارم این کار که البته برخی باشگاه های دیگر هم انجام می دهند الگویی در فوتبال ما شده و فرهنگش جا بیفتد و بتوانیم میهمان نواز خوبی باشیم.گل گهر با اینکه اولین سالش را در لیگ برتر تجربه می کند نشان داد که اهداف بزرگی دارد. این کارها واقعا با ارزش است و من بسیار خوشحال هستم. از صمیم قلب از مدیرعامل باشگاه و همه آن هایی که این کار را کردند تشکر می کنم.
نکونام در بخش بعدی صحبت هایش درباره بازی گفت: به هر حال الان دیگر همه تیم ها شناخت خوبی از هم دارند. می دانستیم گل گهر برای سقوط نکردن بازی می کند و حساسیت های جدولی برای ما و این تیم روی بازی تاثیرگذاشته بود. بازیکنان کمی دچار استرس بودند.
او اضافه کرد:وقتی بازی مستقیم انجام می شود شرایط سخت می شود. در این بازی ها هرتیمی که از تک موقعیت ها استفاده کند برنده می شود. ما اگر در ضربات ایستگاهی دقت می کردیم می توانستیم برنده بازی شویم. گل گهر هم تیم واقعا پرمهره ای است، بچه های ما واقعا در این بازی خیلی زحمت کشیدند. ما در این هفته ها به خاطر بازی های عقب افتاده ای که داشتیم هر سه چهار روز یک بار بازی می کنیم و از این شهر به آن شهر در سفر هستیم. این آخر فصل واقعا شرایط سخت و فرسایشی برای بازیکنان ما شده است. مجبور هستیم هر سه چهار روز یک بار بازی کنیم. باید زحمت بکشیمو تلاش کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم.
جوادنکونام در پایان با تقدیر از قضاوت پیام حیدری داور مسابقه گفت: آقای حیدری خیلی خوب قضاوت کردو بازی را کاملا در کنترل خودش داشت .دیدید که در طول بازی هم کسی اعتراض خاصی نداشت. به آقای حیدری و تیم داوری خسته نباشید می گویم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11415

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.