• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
7
هیچ چیز تمام نشده است؛

یک فینال سنگین در سیرجان پیش رو داریم

  • کد خبر : 3241
  • 26 فروردین 1398 - 11:50
یک فینال سنگین در سیرجان پیش رو داریم

سرمربی آرمان گهرسیرجان صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول را قطعی ندانست و گفت یک فینال سخت و سنگین را در برابر پرسپولیس بندرگناوه خواهیم داشت. قاسم شهبا در خصوص اینکه تیمش شانس بیشتری برای صعود به رقابت های لیگ یک را دارد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : جا […]

سرمربی آرمان گهرسیرجان صعود این تیم به رقابت های لیگ دسته اول را قطعی ندانست و گفت یک فینال سخت و سنگین را در برابر پرسپولیس بندرگناوه خواهیم داشت.

قاسم شهبا در خصوص اینکه تیمش شانس بیشتری برای صعود به رقابت های لیگ یک را دارد در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت : جا دارد ابتدا به مردم سیرجان تبریک بگویم. هنوز چیزی تمام نشده و ما یک فینال سنگین دیگر در سیرجان پیش رو داریم که بازی بسیار سختی است امیدواریم که سه امتیاز آن بازی را کسب کنیم و به صورت مستقیم به رقابت های لیگ دسته اول صعود کنیم.

شهبا در خصوص بازی با نفت امیدیه اظهار داشت : شرایط آب و هوایی رقم خورد که فکر می کردیم شرایط در حین بازی خوب باشد اما متاسفانه در نیمه اول هوای امیدیه فوق العاده سنگین و گرم بود و سبب شد بازیکنانم اذیت شده و نتوانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند.
سرمربی آرمان گهرسیرجان افزود : در نیمه اول یک تک موقعیت داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد اما در نیمه دوم توانستیم با برنامه ظاهر شویم و موقعیت هایی زیادی را بدست اوریم و یکی از آنها نهایت استفاده را ببریم و خدا را شکر سه امتیاز حساس بازی را کسب کنیم.
وی اضافه کرد : می دانیم برابر پرسپولیس بندرگناوه بازی سختی داریم اما امیدواریم که سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم و انشا الله این امر با همت بازیکنان و کادرفنی محقق شود.
او که از عملکرد داوران به شدت انتقاد داشت در خصوص عملکرد آنها نیز گفت : در چهار بازی داوری خیلی اذیت مان کرد در بازی با نفت یک درگیری بین بازیکن ذخیره و اصلی اتفاق افتاد که بازیکن ذخیره اخراج شد اما چرا داور بازی اصلی را نیز اخراج نکرد؟ اگر او هم اخراج می شد شاید ما راحت تر می توانستیم نبض بازی را در اختیار بگیریم.
شهبا در پایان گفت : از تمام بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجود از جان مایه گذاشتند و زحمت کشیدند تا این سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3241
  • منبع : دی اسپرت

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.