• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
19

۲۵۰ نفر از مدیران صنعتی و معدنی سیرجان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند

  • کد خبر : 12029
  • 05 مهر 1399 - 11:33
۲۵۰ نفر از مدیران صنعتی و معدنی سیرجان فارغ‌التحصیل دانشگاه آزاد اسلامی هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان فارغ‌التحصیلان را سفیران این دانشگاه نامید و گفت: مایه مباهات است که بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران و سرپرستان شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند. محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از کارگاه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد […]

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان فارغ‌التحصیلان را سفیران این دانشگاه نامید و گفت: مایه مباهات است که بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران و سرپرستان شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند.

محمدمهدی فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه از کارگاه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بازدید کردند و در دیداری صمیمانه با هیئت رئیسه و مدیران این واحد دانشگاهی به گفتگو پرداختند.

علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان در این نشست با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز میزبان چهره‌هایی هستیم که قطعاً اگر در سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت آنان برخوردار نباشیم، راه به جایی نخواهیم برد.

وی درباره دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان بیان کرد: این واحد از بهمن ۶۸ با پذیرش دانشجو در رشته اقتصاد بازرگانی کار خود را آغاز کرد و این روند با همت بلند همه مسئولان تاکنون ادامه پیدا کرده و اکنون به پردیس عظیمی تبدیل شده که فرصتی مناسب برای شهرستان سیرجان است و می‌تواند در معادلات مدیران شهرستانی تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با بیان اینکه فلسفه وجودی دانشگاه‌ها تربیت و آموزش است، افزود: امروزه باید از روش‌هایی که دانشگاه‌ها در گذشته استفاده می‌‌کردند، فاصله گرفته و سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه آزاد اسلامی را به سمت دانشگاه حل مسئله و دانشگاه‌ در جوار صنعت سوق دهیم.

یعقوبی‌پور خاطرنشان کرد: این امر نشان از این دارد که ما باید رشد و بلوغ پیدا کرده و به دانشگاهی در رده دانشگاه‌های حل مسئله تبدیل شویم. به همین منظور در کنار رسالتی که بر عهده ما بوده به عنوان آموزش، تحقیقات و پژوهش، پا را فراتر گذاشته و با توجه به اینکه کرمان بهشت معادن و صنعت، متولد این معادن است، سعی داریم از این فرصت پیش آمده و تلفیق آموزش و فعالیت‌های معدنی در راستای حل مشکلات صنعت استفاده کنیم و اگر نتوانیم برای آشتی صنعت و دانشگاه گامی برداریم، این فرصت از دست خواهد رفت.

وی بیان کرد: در سال‌های گذشته دیوار بی‌اعتمادی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شد؛ اما صنعتگرانی مانند مدیرعامل شرکت فولاد تنبور هستند که به دانشگاه‌های شهرستانی اعتماد می‌کنند و همت بلند این افراد مسیر را برای ما هموار کرده تا بتوانیم توانایی خود را به صنعت نشان داده و اعتماد نسبی صنعت را جلب کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی را سفیران این مجموعه نامید و گفت: این سفیران گنجینه ارزشمندی برای ما هستند و مایه مباهات است که بیش از ۲۵۰ نفر از مدیران و سرپرستان شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر سیرجان فارغ‌التحصیل این دانشگاه هستند و در حوزه‌های مختلف از توانمندی آنان استفاده می‌شود.

یعقوبی‌پور به وجود برخی موانع هم اشاره کرد و گفت: موانعی بر سر راه استفاده هرچه بهتر از فرصت تعامل با صنعت وجود دارد. مجموعه ضوابط و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی؛ ضوابط آموزشی و پژوهشی است و با این دستورالعمل‌ها امکان فعالیت‌های غیرآموزشی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12029

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.