• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
طی سالجاری؛

۴۲ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شد

  • کد خبر : 5966
  • 27 مرداد 1398 - 12:50
۴۲ تن مواد مخدر در استان کرمان کشف شد

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۲ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است. به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر قاچاقچی خرد و کلان و […]

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان از ابتدای سالجاری تاکنون ۴۲ تن انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش داشته است.

به گزارش دریافتی روز شنبه ایرنا سردار عبدالرضا ناظری افزود: در این رابطه بیش از ۳ هزار نفر قاچاقچی خرد و کلان و افراد مرتبط با باندهای توزیع مواد مخدر دستگیر و ۸۸۹ خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده است.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی استان کرمان گفت: همجواری استان پهناور کرمان با مناطق هم مرز با کشورهای نیمه شرقی کشور یکی از عواملی است که بر بسیاری مسائل و جرائم خاص این حوزه اثر مستقیم دارد و در این رابطه همواره با برنامه ریزی و تدابیر خاصی اجرای ماموریت می کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان خاطرنشان کرد: در همین رابطه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم نظم و امنیت استان و میهن عزیزمان شده اند که به طور قطع همه ما در مقابل خون آن عزیزان مسئول و مکلف به ایفای نقش هستیم و در این میان لازم است تک تک افراد جامعه در مواجهه با پدیده شوم اعتیاد و توزیع موادمخدر با جدیت بیشتری ایفای نقش کنند.

سردار ناظری ادامه داد: این ایفای نقش می تواند در زمینه های پیشگیری جدی از گرایش فرزندان به اعتیاد از سوی خانواده ها، توجه بیشتر به اوقات فراغت قشر جوان و نوجوان، ساماندهی معتادین متجاهر، گزارش هرگونه توزیع موادمخدر و همکاری با پلیس در شناسائی و انهدام پاتوق های استعمال مواد در سطح محله های شهری و روستائی و مواردی از این دست باشد که به طور قطع یاریگر خادمان نظم و امنیت در عرصه مبارزه با پدیده شوم اعتیاد خواهد بود.

وی از عزم جدی همه رده های انتظامی در عرصه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: پلیس در راستای مطالبات به حق مردم به طور بی وقفه و شبانه روزی اجرای ماموریت می کند و متقابلا از مردم نیز انتظار داریم هوشمندانه و با جدیت هرگونه فعالیت اعم از خرید، فروش، حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5966
  • منبع : ایرنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.