• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کرمان:

۴۵ پروژه در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در کرمان افتتاح می شود

  • کد خبر : 11622
  • 02 شهریور 1399 - 9:14
۴۵ پروژه در زمینه حمل و نقل جاده‌ای در کرمان افتتاح می شود

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از افتتاح ۴۵ پروژه در هفته دولت خبر داد. علی سیدعلیخانی صبح شنبه در نشست مشترک مجموعه وزارت راه (اداره راه و شهرسازی، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه‌ها) با اشاره به اینکه حوزه راهداری بسیار وسیع است بیان داشت: مجموعه راه‌های اصلی و بزرگ‌راه‌ها در استان […]

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان از افتتاح ۴۵ پروژه در هفته دولت خبر داد.

علی سیدعلیخانی صبح شنبه در نشست مشترک مجموعه وزارت راه (اداره راه و شهرسازی، فرودگاه، راه‌آهن و پایانه‌ها) با اشاره به اینکه حوزه راهداری بسیار وسیع است بیان داشت: مجموعه راه‌های اصلی و بزرگ‌راه‌ها در استان ۲ هزار و ۹۴۶ کیلومتر و مجموع راه‌های فرعی و روستایی ۶ هزار و ۲۲۱ کیلومتر است.

وی افزود: سال گذشته ۲۵۵ میلیارد تومان اعتبار در استان داشتیم که ۸۶.۵ میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی و مابقی مربوط با اعتبارات ملی بود که از آمار استانی ۴۲.۸ میلیارد تومان یعنی ۴۹ درصد تخصیص یافته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به وضعیت جذب قیر در استان گفت: سال ۹۹ استان کرمان بیشترین قیر را در بین استان‌های کشور جذب کرده است.

سیدعلیخانی تصریح کرد: سال گذشته ۴۳۸ هزار تن آسفالت در راه‌های شمال استان داشتیم اما هنوز هزار و ۲۰۰ کیلومتر از راه‌های شمال استان نیاز به بهسازی و روکش دارند.

وی از افتتاح تعدادی از پروژه‌ها در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت ۴۵ پروژه با اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرای پروژه‌های روستایی در اختیار داریم، یادآور شد: در حوزه حمل و نقل در سال جاری ۳۲.۷ میلیون تن بار در استان حمل شده است.

سیدعلیخانی گفت: در حوزه مسافر وضعیت کرمان خوب نیست زیرا با توجه به شیوع کرونا ۴۸ درصد کاهش جابجایی مسافر در استان داشتیم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان ابراز داشت: در حوزه شمال استان در سه ماهه آخر سال گذشته و سه ماهه اول امسال در زمینه سامانه‌های هوشمند تصویری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11622
  • منبع : مهر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.