• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
رصد رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح استان

۵ مورد پلمب در سیرجان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

  • کد خبر : 12121
  • 20 آبان 1399 - 20:22
۵ مورد پلمب در سیرجان به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

عباس تقی‌زاده  در تشریح آخرین آمار از بازرسی‌های انجام شده در سطح استان بیان داشت: در بازرسی‌های انجام شده از ۱۰ تا ۱۷ آبان‌ماه سال‌جاری در گروه‌های مختلف در مجموع ۱۵ هزار و ۴۲۵ مورد بازرسی انجام شده است. وی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده ۱۰ هزار و ۶۵۰ مجموعه تذکری دریافت نکردند اما برای واحدهای […]

عباس تقی‌زاده  در تشریح آخرین آمار از بازرسی‌های انجام شده در سطح استان بیان داشت: در بازرسی‌های انجام شده از ۱۰ تا ۱۷ آبان‌ماه سال‌جاری در گروه‌های مختلف در مجموع ۱۵ هزار و ۴۲۵ مورد بازرسی انجام شده است.

وی افزود: طی بازرسی‌های انجام شده ۱۰ هزار و ۶۵۰ مجموعه تذکری دریافت نکردند اما برای واحدهای متخلف ۳ هزار و ۳۷۰ تذکر شفاهی، هزار و ۲۸۲ تذکر کتبی و ۱۵۱ مورد تعطیلی اعمال شد.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: از ۱۵۱ مورد پلمب ۶ مورد تعطیلی مربوط به اماکن مذهبی، ۱۶ مورد مربوط به اداره صنعت، معدن و تجارت جنوب (گروه‌های صنفی) و ۳۳ مورد مربوط به اداره صمت شمال بوده است.

وی یادآور شد: از ۱۵۱ مورد پلمب در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ۶۷ مورد مربوط به شهرستان کرمان، ۹ مورد رفسنجان، پنج مورد سیرجان و ۹ مورد مربوط جیرفت بوده همچنین یک مورد تعطیلی مطب هم ثبت شده است.

تقی‌زاده به بازرسی‌های انجام شده در سطح دستگاه‌های دولتی استان اشاره کرد و گفت: ۷۵ بازرسی از ادارات کل سطح استان انجام شده که در نهایت سه تذکر شفاهی شده است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی به بازرسی‌های انجام شده در سطح ادارات شهرستانی اشاره کرد و ابراز داشت: ۶۱۹ بازرسی از سطح ادارات شهرستانی به عمل آمده که منجر به صدور ۴۹ تذکر شفاهی شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12121

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.