• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
9
با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی در جنوب استان کرمان افتتاح شد

  • کد خبر : 4622
  • 10 تیر 1398 - 21:31
۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی در جنوب استان کرمان افتتاح شد

۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بیش از ۳۵۷ میلیارد ریال در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به بهره‌برداری رسید. به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر دو روزه خود به استان کرمان و با حضور استاندار کرمان و برخی از مسئولان […]

۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بیش از ۳۵۷ میلیارد ریال در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور در سفر دو روزه خود به استان کرمان و با حضور استاندار کرمان و برخی از مسئولان استانی، نمایندگان مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان محلی پروژه ۱۳۱ میلیارد ریالی بهداشتی و درمانی را در شهرستان جیرفت به بهره برداری رساند.

همچنین عصر امروز سعید نمکی از بیمارستان نیمه تمام ۹۶ تختخوابی عنبرآباد بازدید به عمل آورد این بیمارستان سال‌هاست که نیمه کاره مانده و برای ادامه کار و تکمیل آن به دو میلیارد تومان اعتبار لازم است.

نمکی در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: فاز اول بیمارستان عنبرآباد به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: به محض رسیدن به تهران جلسه‌ای در ارتباط با این بیمارستان گذاشته خواهد شد و اعتباراتی لازم برای تکمیل آن قرار خواهیم داد.

همچنین ستاد شبکه بهداشت و مرکز بهداشت عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال و با زیربنای هزار متر مربع توسط وزیر بهداشت به بهره‌برداری رسید پروژه فوق ۷۹ هزار نفر جمعیت این منطقه را تحت پوشش درمانی خود قرار می‌دهد.

در راستای این سفر مرکز درمان بستر فاریاب با زیربنای دو هزار و ۵۹ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت همچنین در ادامه این سفر، وزیر بهداشت با حضور در شهرستان رودبار جنوبساختمان اداری شبکه و مرکز بهداشت این شهرستان را که با هزینه ۱۷ میلیارد ریال و با زیربنای یک هزار متر مربع افتتاح کرد.

در مجموع امروز ۶۳ پروژه بهداشتی و درمانی توسط وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعتبار بیش از ۳۵۷ میلیارد ریال در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4622
  • منبع : مهر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.