• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
12

۶۶ طرح عمرانی در سیرجان به بهره برداری می رسد

  • کد خبر : 6166
  • 03 شهریور 1398 - 8:58
۶۶ طرح عمرانی در سیرجان به بهره برداری می رسد

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران افزود: افزون بر ۲۰ هزار نفر از مزایای طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان سیرجان بهره مند می شوند. حجت الاسلام محمد محمودآبادی از افتتاح طرح های صنعتی و معدنی با اعتبار بیش از […]

سرپرست فرمانداری سیرجان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در جمع خبرنگاران افزود: افزون بر ۲۰ هزار نفر از مزایای طرح های قابل افتتاح در هفته دولت در شهرستان سیرجان بهره مند می شوند.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی از افتتاح طرح های صنعتی و معدنی با اعتبار بیش از هزار میلیارد تومان در آینده ای نزدیک و با حضور مسئولان کشوری در سیرجان خبر داد و گفت: این طرح ها ظرفیت تولید صنایع معدنی و اشتغال را افزایش داده و نقش مهمی در رونق تولید و جلوگیری از خام فروشی مواد معد معدنی سنگ آهن دارد.

وی هفته دولت را یادآور پیشرفت ها و اقتدار نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: در این هفته باید دستاوردهای نظام اسلامی را بازگو و ۴۰ سال عزت و اقتدار را درک کرد تا به دشمنان انقلاب ثابت شود علیرغم همه تهدید، توطئه و تحریم ها بر توان خود و ظرفیت های مملکت تکیه کردیم و به اقتدار و پیشرفت رسیدیم.

سرپرست فرمانداری سیرجان با مقایسه عملکرد انقلاب در شهرستان سیرجان اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی همه پیشرفت ها و امکانات اعم از آب آشامیدنی سالم، برق، ارتباطات و مخابرات، گاز و راه مناسب حتی در روستاهای این شهرستان ساری و جاری است و مردم این سیرجان از امکانات خطوط ریلی و فرودگاه و محورهای دوبانده بهره مند هستند و باید قدردان این استقلال و خودکفایی همراه با استفاده از امکانات رفاهی بود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=6166

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.