• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
10

۷ نفر از بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به تیم ملی پیوستند

  • کد خبر : 399
  • 21 فروردین 1397 - 0:10
۷ نفر از بازیکنان تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان به تیم ملی پیوستند

فهرست تیم ملی فوتبال بانوان برای برگزاری اردویی کوتاه مدت در تهران اعلام شد. فهرستی که در آن چند بازیکن غایب هستند و یک فوتسالیست به تیم ملی فوتبال دعوت شده است. مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان که فعلا هدایت تیم ملی فوتبال بانوان را بر عهده دارد ۲۷ بازیکن را به […]

فهرست تیم ملی فوتبال بانوان برای برگزاری اردویی کوتاه مدت در تهران اعلام شد. فهرستی که در آن چند بازیکن غایب هستند و یک فوتسالیست به تیم ملی فوتبال دعوت شده است.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان که فعلا هدایت تیم ملی فوتبال بانوان را بر عهده دارد ۲۷ بازیکن را به اردوی تیم ملی فراخوانده است.

جالب ترین مورد در این فهرست حضور حدیثه قره بلگو بازیکن تیم فوتسال پیام نور در لیگ برتر فوتسال است که در عین شگفتی به تیم ملی فوتبال دعوت شده است. این فوتسالیست ۴ سال است فوتبال بازی نمی کند.
او به دلیل اینکه در دوران حضور در تیم های ملی فوتبال پایه شاگرد مریم جهان نجاتی بود به تیم ملی دعوت شده است و باید دید بازیکنی که ۴ سال فوتبال بازی نکرده چه عملکردی خواهد داشت و چطور قرار است به تیم ملی فوتبال کمک کند.
سهم تیم های باشگاهی در فهرست اعلام شده تیم ملی فوتبال بانوان به شرح زیر است:
شهرداری بم (قهرمان لیگ) ۷ بازیکن، شهرداری سیرجان (نایب قهرمان لیگ) ۷ بازیکن، راه یاب ملل سنندج (تیم سوم لیگ) ۳ بازیکن، سپاهان ۴ بازیکن، استقلال خوزستان ۲ بازیکن، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، آذرخش تهران یک بازیکن به اضافه تیم فوتسال پیام نور
حدیثه قره بگلو فوتسالیست دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید از دعوتش به تیم ملی فوتبال متعجب شده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.