گروه : آخرین اخبار » اجتماعی » اخبار مهم » سیرجان
ساعت : 8:20
شناسه : 18284
تاریخ : 12 اسفند 1402
محمد معتمدی زاده نماینده مردم سیرجان و بردسیر شد محمد معتمدی زاده نماینده مردم سیرجان و بردسیر شد

‌محمد معتمدی‌زاده با ۵۳۷۱۵ رای نماینده مردم سیرجان و بردسیر شددر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در‌ حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر محمد معتمدی زاده با ۵۳۷۱۵ هزار رای بعنوان نماینده مردم سیرجان و بردسیر انتخاب شد.در این انتخابات همچنین عبدالرضا ناظری ۲۶۶۱۱ هزار رای به دست آورد. نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی […]

‌محمد معتمدی‌زاده با ۵۳۷۱۵ رای نماینده مردم سیرجان و بردسیر شددر دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در‌ حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر محمد معتمدی زاده با ۵۳۷۱۵ هزار رای بعنوان نماینده مردم سیرجان و بردسیر انتخاب شد.در این انتخابات همچنین عبدالرضا ناظری ۲۶۶۱۱ هزار رای به دست آورد.

نتایج نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه سیرجان و سیرجان

با احتساب تعداد ۱۱۳۹۷۸ تعرفه مصرفی به‌ترتیب

محمد معتمدی‌زاده ۵۳۷۱۵

عبدالرضا ناظری ۲۶۶۱۱

محمد منتظری ۹۲۷۳

مصطفی فریدونی ۷۷۰۸

فرهاد ستوده‌نیا ۱۲۳۷

مجید معین‌الدینی ۱۰۰۳

مریم اسکندرپور ۹۸۹

لیلی اسدی‌مقدم ۶۵۱

محمود هاشمی ۶۳۳

لیلی محمدی ۵۶۵

محمدصالح بیرمی‌نیا ۳۷۹

باقر مستعلی‌زاده ۳۳۹

رضا مکی‌نژاد ۳۱۶

حمدالله شهریاری‌پور ۳۰۸

اسما خسروی‌مشیزی ۲۳۵

مهلا صابرماهانی ۲۱۶

غلامرضا شاه‌بداغی ۱۲۹

با جمع آرای صحیح، تعداد آرا ۱۰۴۳۰۷ اعلام شد

 شهردار سیرجان بهمراه معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری صبح امروز (۱۱ اسفند) در اولین ساعات فرآیند رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در یکی از شعب اخذ رای، آرای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، فرآیند اخذ رای در شعب اخذ رای در سیرجان همانند دیگر شهرهای سراسر کشور ساعت ۸ صبح امروز ۱۱ اسفندماه آغاز و شهردار سیرجان بهمراه معاونین و مدیران شهرداری رای خود را به صندوق انداختند و پرسنل شهرداری سیرجان نیز با حضور در شعب مختلف، رای دادند.

گفتنی است؛ در شعب اخذ رای دو صندوق وجود دارد که صندوق قرمز برای مجلس شورای اسلامی و صندوق آبی برای مجلس خبرگان رهبری خواهد بود و رای‌دهندگان با ارائه هر یک از مدارک پنج‌گانه یعنی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند رای بدهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۳۳۷۹۰۰۱۴تماس حاصل فرمائید

هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران در آستانه سفرهای نوروزی، با حضور رئیس جمهور، دبیرکل گردشگری سازمان ملل متحد، جمعی از وزرا و مقامات با شرکت شهرداری های برتر کشور و کلانشهرها در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش واحدخبر مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، در این نمایشگاه بین المللی، شهرداری سیرجان با معرفی مناطق گردشگری شهرستان حضور یافت و جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و … را به نمایش و در معرض دید عموم مردم و بازدیدکنندگان قرار داد.

وزیر اقتصاد و دارایی دی پی این حضور شهرداری سیرجان، ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر سیرجان از حمایت استاندار کرمان، شهردار و اعضای شورای شهر سیرجان در این نمایشگاه قدردانی کرد و گفت: نقش شهرداری ها در شناسایی و معرفی مناطق گردشگری کشور و ارزآوری گردشگران شکوفایی و توسعه اقتصادی به همراه دارد.

همچنین وزیر گردشگری در این خصوص افزود: شهرداری سیرجان نماد گردشگری سیرجان و استان کرمان را به خوبی و شایستگی در این نمایشگاه ارایه کرد.

ضرغامی با اشاره به تشکیل میز تخصصی گردشگری در کشور با توجه به ظرفیتهای سیرجان و کرمان اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم سیرجان و توانمندی مدیران و همدلی و همکاری شهرداری و شورای شهر، اگر در این حوزه سرمایه گذاری انجام شود میتواند در اقتصاد، فرهنگ و حتی دیپلماسی جهانی (با توجه به شهرت جهانی سیرجان) نقش جدی داشته باشد؛ البته در توسعه گردشگری برخی شهرداری ها نظیر شهرداری سیرجان، کرمان، کرمانشاه، هرمزگان و دیگر کلانشهرها اقدامات خوبی انجام داده اند.

همچنین وزیر کشور در گفتگوی اختصاصی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر سیرجان با حمایت استانداری کرمان و مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان در حوزه گردشگری و صنایع دستی رشد و توسعه قابل توجهی داشته، یادآور شد: نقش پررنگ شهرداری و شورای شهر سیرجان که زیربنای عمرانی و توسعه شهری را آماده کرده اند، زمینه اشتغالزایی و استقبال گردشگران و مسافران را فراهم کرده‌اند.

احمد وحیدی حضور شهرداری سیرجان و معرف ظرفیت های بزرگ گردشگری در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به استقبال بسیار

خوب مردم، مسئولان و وزرا از غرفه شهرداری سیرجان در این نمایشگاه، شهرداری و شورای شهر سیرجان باید از این فرصت‌ها به نحو مطلوب استفاده کند و گردشگری و صنایع دستی در تولید اشتغال، درآمدزایی و ارزآوری بسیار اهمیت دارد و خوشبختانه در این زمینه شهرداری و شورای شهر سیرجان بهمراه گل گهر، استانداری و دیگر دستگاه‌ها برای حمایت از این دو حوزه اقدامات قابل توجهی انجام داده اند.

وی با بیان اینکه گلیم سیرجان جهانی شده و ما باید با کمک شهرداری، شورای شهر، فرمانداری، گل‌گهر و میراث فرهنگی نسبت به توسعه و گسترش آن اقدام کنیم و سالیانه همایش و نمایشگاه بین المللی داشته باشیم، افزود: سال آینده شخصا به سیرجان سفر خواهم کرد و اقدامات لازم در حوزه صنایع دستی، فعالیت‌های عمرانی و شهری برای میزبانی از مسافران و گردشگران را در اختیار استانداری و شهرداری سیرجان قرار خواهیم داد. لازم به ذکر است مقامات، وزرا، سفیران کشورها و بسیاری از مسوولین از جمله مشاور وزیر اقتصاد و دبیر اجرایی فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس شورای اسلامی از غرفه شهرداری سیرجان در این نمایشگاه بازدید کردند

دعوت از بانوان شهر برای تماشای رایگان مسابقه فوتبال بانوان شهرداری سیرجان – خاتون بمزمان: جمعه ۴ اسفند ماه ساعت ۱۳مکان: ورزشگاه امام علی(ع)