• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
جواهری:

۶۰ دوربین و ۱۰ گیت خریداری کردیم

  • کد خبر : 5796
  • 17 مرداد 1398 - 11:40
۶۰ دوربین و ۱۰ گیت خریداری کردیم

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت:ورزشگاه امام علی(ع) یک هفته قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر آماده خواهد شد. محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد روند آماده‌سازی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که تمرینات خودمان را برای حضور در لیگ برتر شروع کردیم. در ابتدای کار قرارداد سرمربی‌ای […]

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر گفت:ورزشگاه امام علی(ع) یک هفته قبل از آغاز بازی‌های لیگ برتر آماده خواهد شد.

محمد جواهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد روند آماده‌سازی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: ما جزو اولین تیم‌هایی بودیم که تمرینات خودمان را برای حضور در لیگ برتر شروع کردیم. در ابتدای کار قرارداد سرمربی‌ای که موفق شده بود تیم را به لیگ برتر بیاورد تمدید کردیم و بعد از آن جذب بازیکنان را با نظر سرمربی و در سه مرحله آغاز کردیم.در مرحله اول بازیکنان تاثیرگذار فصل قبلمان را حفظ کردیم. در مرحله دوم بازیکنان لیگ برتری که مورد توجه بگوویچ قرار داشتند را به خدمت گرفتیم و در مرحله سوم هم به سراغ بازیکنان خارجی رفتیم. یک پلی‌میکر هلندی گرفتیم و قرار است یک مهاجم برزیلی و یک مدافع را هم به خدمت بگیریم که تا یکی دو هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد.

جواهری در ادامه افزود: ما بازیکن هلندی را با هزینه‌ای منطقی و پایین جذب کردیم. بگوویچ از کیفیت او ابراز رضایت می‌کند و این بازیکن بتواند هر چه زودتر با سایر بازیکنان هماهنگ شود و در زمین هم همان کیفیتی که سرمربی از او انتظار دارد را پیاده کند.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص برنامه‌ها و تمرینات پیش‌فصل تیم گل‌گهر عنوان کرد: ما در بدنسازی و تمرینات پیش‌فصل اردوهای خوبی را برگزار کردیم. اردوی خوبی در کرمانشاه داشتیم و بعد از آن بازی‌های دوستانه و تمرینات چابکی را در دستورکار قرار دادیم. حدود ۷-۶ بازی دوستانه برگزار کردیم و تا قبل از شروع لیگ هم دو سه بازی تدارکاتی مدنظرمان است.

وی افزود: خدا را شکر تیم آماده است. هرچند بابت تاخیر در شروع لیگ ناراحت هستیم، چون همانطور که گفتم تمریناتمان را زود شروع کردیم، اما به هر حال نکته مثبت این تاخیر این است که ورزشگاه امام علی(ع) تا شروع مسابقات آماده می‌شود.

جواهری در مورد روند آماده سازی ورزشگاه امام علی(ع) سیرجان تصریح کرد: از نظر سخت‌افزاری ساخت سکوها، صندلی‌گذاری، ساخت VIP و رختکن‌ها انجام شده، همچنین برج‌های روشنایی را نصب کردیم که دو شب قبل تست شدند و خدا را شکر انتظارات برآورده شد. تنها بحث دوربین‌های مداربسته و گیت‌های الکترونیکی باقی مانده است. ما بیش از ۶۰ دوربین خریداری کردیم که در اطراف زمین، گیت‌های ورودی، مسیرهای ورود و خروج تماشاگران و همچنین اطراف ورزشگاه در حال نصب است و تا یکی دو روز آینده به اتمام می‌رسد، ضمن اینکه ۱۰ گیت الکترونیکی خریدیم تا آن‌ها را در مسیر ورودی تماشاگران قرار بدهیم که زیرسازی آن انجام شده و طی روزهای آینده نصب خواهند شد. ضمن اینکه ظرفیت ورزشگاه ما حدود ۸ تا ۱۰ هزار نفر خواهد بود و برای شماره گذاری صندلی‌ها و همچنین بلیت فروشی الکترونیکی مشکلی نداریم.

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در مورد زمان آماده شدن ورزشگاه امام علی(ع) گفت: ان‌شاءالله یک هفته قبل از آغاز بازی‌ها ورزشگاه امام علی(ع) آماده خواهد شد. بر اساس آنچه که شنیده‌ام مسابقات لیگ برتر ۲۸ مرداد آغاز خواهد شد، این را نه به صورت رسمی بلکه به صورت شفاهی از بعضی از دوستان شنیده‌ام.

جواهری در پایان گفت: امیدواریم برای اولین سال بتوانیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم و حضور شایسته‌ای در لیگ برتر داشته باشیم. ما محدودیت مالی نداریم اما به هر حال اهل ریخت و پاش نبودیم و نیستیم. تیم‌مان را با بودجه‌ای خیلی منطقی بسته‌ایم و می‌توانم بگویم جزو کم‌هزینه‌ترین تیم‌های لیگ برتر هستیم. مطمئن باشید جزو ۱۰ تیم پرهزینه لیگ برتر نیستیم و سعی کردیم منطقی هزینه کنیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=5796

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.