• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3
معاون عمرانی استاندار کرمان:

۸۹۰ هزار نفر در بافت‌های فرسوده استان ساکن هستند

  • کد خبر : 4925
  • 18 تیر 1398 - 20:21
۸۹۰ هزار نفر در بافت‌های فرسوده استان ساکن هستند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۵ هزار و ۴۳۰ هکتار وسعت بافت فرسوده استان کرمان است که ۸۹۰ هزار نفر در این بافت ساکن هستند که این بافت کاملا فرسوده است و نگران هستیم. سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی امروز ۱۸ تیرماه در کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی شورای مدیریت بحران استان کرمان با […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۵ هزار و ۴۳۰ هکتار وسعت بافت فرسوده استان کرمان است که ۸۹۰ هزار نفر در این بافت ساکن هستند که این بافت کاملا فرسوده است و نگران هستیم.

سید مصطفی آیت‌اللهی موسوی امروز ۱۸ تیرماه در کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی شورای مدیریت بحران استان کرمان با اشاره به اینکه موضوع بیمه برای استان کرمان خیلی مهم است، اظهار کرد: ۶۰ درصد ساختمان های روستایی استان مقاوم سازی شده اما ۴۰ درصد باقی مانده جمعیت زیادی را در خود جای داده که باید به آن توجه شود.

وی افزود: ۵ هزار و ۴۳۰ هکتار وسعت بافت فرسوده استان کرمان است که ۸۹۰ هزار نفر در این بافت ساکن هستند که این بافت کاملا فرسوده است و نگران هستیم.

موسوی تصریح کرد: ۲۳۶۰ هکتار وسعت سکونتگاه های غررسمی استان است که سکونت جمعیت حدود ۱۰۰ هزار نفر را در این نقاط داریم.

معاون عمرانی استاندار کرمان بیان کرد: ۱۱ هزار و ۷۵۴ آبادی در استان کرمان داریم که ۵۵۳۰ مورد از آنها دارای سکنه است و ۴۲ درصد جمعیت استان را تشکیل می دهند و این اعداد حساسیت کار را نشان می دهد.

وی افزود: حوادث مختلفی را در استان داریم و هیچ سالی آرامش بحرانی نداریم و به عنوان مثال در ابتدای سال جاری سیل را داشتیم و بعد از آن هجوم ملخ‌ها ۴ ماه ما را درگیر کرد.

موسوی اظهار کرد: در پی حوادثی که در استان رخ می دهد، پرداخت خسارات با تاخیر است یا به حد کافی نیست و از سوی دیگر پرداخت ها زمان بر است.

وی تصریح کرد: نقش بیمه این است که با معاضدت مردم و پرداخت هایی که صورت می گیرد، ذخیره ای برای این است که اگر حادثه ای رخ داد، بتوانیم از آن بهره بگیریم و موضوع را مدیریت کنیم و به حل مشکلاتی که در پی حوادث به وجود می آید، کمک کنیم لذا بیمه حوادث در استان کرمان برای ما خیلی اهمیت دارد.

معاون استاندار کرمان بیان کرد: باید اعضای کارگروه بیمه، بازسازی و بازتوانی در راستای فرهنگسازیِ استفاده از بیمه و اجرایی کردن تفاهمنامه منعقد شده با بیمه همکاری کنند تا بتوانیم پوشش بیمه ای خوبی در استان داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4925
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.