• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
معاون صمت کرمان:

آرامش ظرف ۲ هفته به بازار شکر بر می‌گردد

  • کد خبر : 4192
  • 16 اردیبهشت 1398 - 12:47
آرامش ظرف ۲ هفته به بازار شکر بر می‌گردد

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه دو واحد تولیدی شکر در استان کرمان نیمه فعال و تعطیل هستند، گفت: یکی از این واحدها ظرف چند روز آینده بازگشایی می‌شود. محمدرضا خواجویی اظهار کرد: در خصوص وضعیت شکر در استان کرمان بیان کرد: دو سهمیه سه هزار و ۸۲۲ تن و […]

معاون صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه دو واحد تولیدی شکر در استان کرمان نیمه فعال و تعطیل هستند، گفت: یکی از این واحدها ظرف چند روز آینده بازگشایی می‌شود.

محمدرضا خواجویی اظهار کرد: در خصوص وضعیت شکر در استان کرمان بیان کرد: دو سهمیه سه هزار و ۸۲۲ تن و هزار و ۷۶۰ تن برای تنظیم بازار استان کرمان طی ماه رمضان برای مصرف خانوار و صنعت در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۲۵۰ تن شکر توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت بین واحدهای توزیع کننده (واحدهای صنفی و فروشگاه‌های بزرگ) در حال عرضه است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه دو واحد تولیدی شکر در استان کرمان نیمه فعال و تعطیل هستند، افزود: یکی از این واحدها ظرف چند روز آینده بازگشایی می‌شود و ۲۰ هزار تن سهمیه شکر خام برای این مورد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ان شالله ظرف دو هفته هفته آینده شاهد آرامش قیمت شکر در بازار خواهیم بود.

خواجویی همچنین بیان داشت: در زمینه تأمین کالاهای مورد نیاز مردم به هیچ عنوان مشکلی در استان کرمان وجود ندارد و ذخیره سازی مناسب در این زمینه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه برای ماه مبارک رمضان اقلامی نظیر شکر، روغن، گوشت، منجمد و مرغ به اندازه نیاز در استان کرمان موجود است، افزود: نمایشگاه طرح ضیافت در تمامی شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی زمان برگزاری این نمایشگاه در شهر کرمان را ۱۸ تا ۲۸ اردیبهشت ذکر و تصریح کرد: ۱۰۰ غرفه برای نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نظر گرفته شده است که ۵۰ غرفه مختص کالاهای مورد نیاز مردم اعم از گوشت، برنج، روغن، شکر، تخم مرغ و … است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4192
  • منبع : مهر

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.