• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
2
به همت شهرداری سیرجان

آیین گرامیداشت روز ملی شوراها برگزار شد

  • کد خبر : 16487
  • 10 اردیبهشت 1402 - 21:31
آیین گرامیداشت روز ملی شوراها برگزار شد

به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی، مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها به همت مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان در سالن مهر این نهاد برپا شد. در این مراسم رییس دستگاه قضایی سیرجان، دادستان، شهردار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سیرجان و دیگر مسئولان شهرستان، مدیران و معاونان شهرداری و اصحاب رسانه حضور یافتند. پخش […]

به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس نهاد مقدس شوراهای اسلامی، مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها به همت مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان در سالن مهر این نهاد برپا شد.

در این مراسم رییس دستگاه قضایی سیرجان، دادستان، شهردار، فرمانده بسیج ناحیه مقاومت سیرجان و دیگر مسئولان شهرستان، مدیران و معاونان شهرداری و اصحاب رسانه حضور یافتند. پخش کلیپ عملکرد شورای اسلامی شهر دوره ششم، جزوی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این مراسم بود.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری، در ابتدای مراسم دکتر علی‌اکبر کریمی‌پور طی سخنانی گفت: شورای شهر و مدیریت شهری تمام توان و تلاش خود را برای جبران عقب‌ماندگی‌های حوزه شهری و مطالبات مردم همزمان با رشد و توسعه‌ی شهر انجام می‌دهد. وی از اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل همراهی با مدیریت شهری طی یکی‌دو سال گذشته و نیز هم‌یاری در بحث تحقق بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۱ تقدیر و تشکر کرد. شهردار سیرجان توضیحاتی درباره اقدامات مهم شهرداری در بحث تملک املاک و آزادسازی اطراف معابر و اماکن تاریخی شهر، آماده‌سازی زیرساخت‌ها در بحث ترافیک و پارکینگ شهر، خرید تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری و… ارائه داد و این مهم را نتیجه‌ی حمایت و تسهیل برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری توسط اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان دانست. همچنین تحقق بودجه ۲۰۷۵ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۲ شهرداری که عمده آن صرف زیرساخت‌های شهری خواهد شد را نیازمند همکاری شورای اسلامی شهر و همراهی مسئولان شهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه تفاهم‌نامه‌های شهرداری با شرکت‌های صنعتی از طریق شورا پیگیری و عملیاتی شده است اظهار امیدواری تا حدی انتظارات مردم شهر برآورده شود.

حسن خدامی‌پور رییس شورای اسلامی شهر سیرجان نیز برطرف شدن بسیاری از معضلات شهری نظیر رفع آبگرفتگی‌های خیابان‌ها، آسفالت‌های فرسوده، انجام جدول‌گذاری و پروژه سنگ‌فرش خیابان‌ها با در نظر گرفتن مناسب‌سازی برای معلولان، تملک املاک، تصویب بودجه شهرداری، جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و… را نتیجه‌ی تصویب مصوبات شواری شهر دانست.

خدامی‌پور ادامه داد: تعامل و وحدت بین شورا و شهرداری در امور انجام‌شده محرز است. آنچه در جلسات شورا و کمیسیون‌ها تدوین، تصویب و ابلاغ می‌شود توسط مجموعه‌ی مدیریت شهری به سرانجام رسیده و امروز نتیجه‌اش رضایت نسبی مردم سیرجان و تغییراتی‌ست که در سطح شهر شاهد هستیم و در آینده این روند سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام محمدی رییس دستگاه قضایی شهرستان بر لزوم تعاون و همکاری و همفکری در شورا و شهرداری و سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها در راستای رفع مشکلات شهری تاکید کرد. وی تعامل و همفکری بین مسئولان و مردم را ابزاری برای تحکیم وحدت بین آن‌ها عنوان کرد که می‌تواند در رفع نابسامانی‌ها و ارتقای سطح معنوی و مادی شهرستان تاثیرگذار باشد.

مجتبی قدیمی دادستان سیرجان نیز از اینکه شورایی جوان و انقلابی با مدیریت شهری نیرومند در کنار شهردار فهیم و پرتلاش سیرجان فعالیت می‌کند، ابراز رضایت کرد و به همکاری مسئولان شهر در جهت خدمت به مردم توصیه نمود.

وی ضمن تقدیر از زحمات اعضای شورا و مجموعه‌ی مدیریت شهری، پیشنهاداتی در برخی موضوعات شهر ارائه داد. همچنین به عملکرد شهرداری در بحث تملک املاک و اراضی اشاره کرد و حمایت خود را برای پیشبرد برنامه‌های مدیریت شهری اعلام کرد تا این مجموعه در آینده با وحدت و انسجام مسئولان بتواند برنامه‌های مهم خود را در شهرستان به سرانجام برساند.

در پایان نیز از اعضای شورای اسلامی شهر سیرجان با اهدای دسته ‌گل، لوح و تندیس تجلیل به‌عمل آمد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16487

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.