• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9
معاون نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور عنوان کرد:

استان کرمان در صدر شاخص‌های کتابخوانی

  • کد خبر : 4460
  • 05 تیر 1398 - 21:03
استان کرمان در صدر شاخص‌های کتابخوانی

معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کرمان در شاخص های کتابخوانی از استان های صدر جدول است. شفاعی امروز پنجم تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان به درازای تاریخ از شگفتی هایی برخودار است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه ها به عنوان […]

معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: کرمان در شاخص های کتابخوانی از استان های صدر جدول است.

شفاعی امروز پنجم تیرماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان با اشاره به اینکه کرمان به درازای تاریخ از شگفتی هایی برخودار است، اظهار کرد: نهاد کتابخانه ها به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی و تحول آفرین در حوزه کتاب و کتابخوانی نقش آفرینی می کند و یکی از هداف آن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.
وی افزود: با سیاست ها و رویکرد جدید در نهاد کتابخانه ها از ۵ سال گذشته کتابخانه ها به یک باشگاه کتابخوانی چند رسانه ای تبدیل شده اند که وظایف و کارکردها تغییر یافته و کابخانه ها با توجه به شرایط جامعه ایفای نقش می کنند.
شفاعی تصریح کرد: کتابداری به عنوان یک علم در دانشگاه های کشور تدریس می شود و لازم بود به این حرفه با نگاه علمی نگریسته شود.
وی با اشاره به توجه نهاد کتابخانه های عمومی به حوزه کودک و نوجوان اظهار کرد: اگر کودکان ما کتابخوان شوند، قطعا جامعه ما کتابخوان خواهد شد.
معاون نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: ۳ هزار و ۴۰۰ باب کتابخانه در سطح کشور فعال است و بنابر اسناد و مدارک، دولت تدبیر و امید دوران شکوفایی نهاد کتابخانه های عمومی بوده است.
وی درباره چرخه مدیریت عنوان کرد: تغییر و تحول در حوزه مدیریت یک امر اجتنابناپذیر و پسندیده است و از خدمات آقای حسین زاده تشکر می کنیم.
شفاعی با اشاره به اینکه آقای وفایی در بخش های مختلف فرهنگ کار کرده که امیدواریم به ارتقاء شاخص ها کمک کنند، گفت: کرمان در شاخص های کتابخوانی از استان های صدر جدول است.
لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=4460
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.