• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

اسکوچیچ: از تساوی برابر کره‌جنوبی راضی نیستم

  • کد خبر : 12951
  • 20 مهر 1400 - 21:58
اسکوچیچ: از تساوی برابر کره‌جنوبی راضی نیستم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تساوی برابر کره جنوبی راضی نیستم اما آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند. به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر کره جنوبی در چهارمین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در نیمه اول می‌دانستیم در میانه میدان مشکل داریم و […]

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از تساوی برابر کره جنوبی راضی نیستم اما آنها تیم فوق‌العاده‌ای هستند.

به گزارش ایرنا، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر کره جنوبی در چهارمین دیدار مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: در نیمه اول می‌دانستیم در میانه میدان مشکل داریم و تلاش کردیم با تغییرات فاصله بین بازیکنان ایران و کره را کمتر کنیم و می‌دانستیم در واقع یک دوئل سه به سه خواهیم داشت.

وی افزود: در نیمه دوم با اضافه شدن نورافکن نمایش بهتری داشتیم. در نیمه اول به این موضوع آگاه بودم که اگر دو مهاجم جلو بروند، تعادل به هم می‌خورد ولی آگاهانه این کار را کردم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد عملکرد سردار آزمون خاطرنشان کرد: تمام بازیکنان برای موفقیت در این دیدار تلاش خود را کردند. ما می‌دانیم که آزمون امروز بهترین روزش را سپری نمی‌کرد اما یادمان نرود که او مهره کلیدی برای ما است و گل‌های حساس او در مرحله قبل باعث شد که به این مرحله برسیم.

وی تاکید کرد: من از تساوی برابر کره جنوبی راضی نیستم اما آنها تیم فوق‌العاده‌ای بودند و از حضور بازیکنان تاپ و در سطح اول جهان برخوردار بودند.

اسکوچیچ اضافه کرد: جایگاهمان در جدول راضی کننده است اما امروز هم با تیمی به تساوی رسیدیم که رقیب مستقیم ما در راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. باید برای مسابقات بعدی مشکلات را برطرف کنیم و روی نقاط ضعفمان کار کنیم. باید با مثبت اندیشی کارمان را پیش ببریم.

اسکوچیچ در پاسخ به این سوال که آیا در نیمه نخست مقابل کره سورپرایز شده بود، گفت: اگر به حرف‌هایم گوش می‌دادید متوجه می‌شدید که سورپرایز نشدیم. ما آگاهانه تصمیم گرفتیم که در خط حمله بازیکن بیشتری داشته باشیم و دلیلش این بود که بهتر حمله کنیم.

وی ادامه داد: ولی تا دیدیم تعادل تیم به هم خورده تاکتیک را تغییر دادیم. ما آماده اتفاقات دیگر بودیم. دوباره تکرار می‌کنم که آگاهانه تعداد بازیکنان میانه زمین را کم کردم و ریسکی بود که به عنوان سرمربی قبول کردم.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12951

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.