• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9
پویش مردمی؛

افزایش ۲۱ تخت‌ آی‌سی‌یو به بیمارستان‌های سیرجان توسط خیران

  • کد خبر : 10658
  • 23 فروردین 1399 - 20:18
افزایش ۲۱ تخت‌ آی‌سی‌یو به بیمارستان‌های سیرجان توسط خیران

خیران سیرجانی به همراه شرکت‌های صنعتی و معدنی سهم خودشان برای مقابله با کرونا را با استفاده از فرصت فضای مجازی و در قالب یک پویش مردمی برای تهیه برخی تجهیزات و مایحتاج بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌های امام رضا (ع) و غرضی سیرجان ادا کردند. موسی نصرالله‌پور معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ۱۶ دستگاه […]

خیران سیرجانی به همراه شرکت‌های صنعتی و معدنی سهم خودشان برای مقابله با کرونا را با استفاده از فرصت فضای مجازی و در قالب یک پویش مردمی برای تهیه برخی تجهیزات و مایحتاج بهداشتی مورد نیاز بیمارستان‌های امام رضا (ع) و غرضی سیرجان ادا کردند.

موسی نصرالله‌پور معاون دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ۱۶ دستگاه ونیلاتور یا تنفس مصنوعی، ۱۵ دستگاه مانیتورینگ قلبی و علائم حیاتی و دو دستگاه الکترو شوک از محل کمک ۶۴ میلیارد ریال طرح پویش خیرین و شرکت‌های صنعتی و معدنی گل‌گهر برای بیمارستان‌های سیرجان خریداری و نصب شد.

نرگس جهانگیری رئیس بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان نیز اظهار کرد: کمبودهای این بیمارستان تا قبل از شیوع بیماری کرونا و کمبود تخت‌های آی‌سی‌یو موجب می‌شد در خیلی از مواقع ما بیمارانی را به مرکز استان اعزام کنیم که مشکلاتی را برای بیماران و خطرات خاص خود را داشت و با این اقدام پویش خیرین کمبودهای تخت آی‌سی‌یو و نبود برخی امکانات درمانی رفع شد.

محمد صالحی متولی پویش خیرین سیرجان عنوان کرد: واقعا مردم پای کار آمدند و خیران حماسه آفریدند و تاکنون مبلغ ۴۰ میلیار ریال جمع‌آوری و برای خرید نیازهای بیمارستانی به دانشکده علوم پزشکی سیرجان اختصاص یافت.

گفتنی است که با  این میزان کمک که با استفاده از فرصت فضای مجازی و جلب اعتماد مردم و خیرین صورت پذیرفت تخت‌های ‌یو در دو بیمارستان سیرجان از ۱۴ تخت به ۳۵ تخت آی‌سی‌یو افزایش یافت.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=10658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.