• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4
۳۰۰ کارگر مشغول به کار شدند

بازگشت کارخانه روغن خوراکی سیرجان به چرخه تولید

  • کد خبر : 16626
  • 13 اردیبهشت 1402 - 20:10
بازگشت کارخانه روغن خوراکی سیرجان به چرخه تولید

کارخانه تولیدی روغن مایع خوراکی در سیرجان پس از ۹ ماه تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و اکنون ۳۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند. سید جمشید میرسلیمی مدیرعامل کارخانه تولید روغن مایع در سیرجان امروز اظهار کرد: با مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان موفق شدیم خطوط تولید را بهینه‌سازی […]

کارخانه تولیدی روغن مایع خوراکی در سیرجان پس از ۹ ماه تعطیلی به چرخه تولید بازگشت و اکنون ۳۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.

سید جمشید میرسلیمی مدیرعامل کارخانه تولید روغن مایع در سیرجان امروز اظهار کرد: با مشارکت و سرمایه‌گذاری مردمی به مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان موفق شدیم خطوط تولید را بهینه‌سازی و راه‌اندازی کنیم و ماهیانه ۳ هزار تن روغن تولیدی را به اقصی‌نقاط کشور و به بازار مصرف برسانیم.

 وی افزود: در سال مهار تورم و رشد تولید راه‌اندازی خطوط تولید اولویت اصلی کاری ما قرار گرفت تا بتوانیم اشتغال بیشتر و تولید بالاتری داشته باشیم.

محمد ضیغمی مدیر این کارخانه هم عنوان کرد: در ۹ ماهه سال گذشته این کارخانه به‌دلیل مشکلات مالی تعطیل شد اما با تامین این منابع مالی و سرمایه موفق شدیم کارخانه را به چرخه تولید برسانیم و بیش از ۳۰۰ نفر کارگرمشغول به‌کار شدند که ۸۰ نفر از این کارگران از مددجویان بهزیستی هستند.

در ادامه کارگران شاغل و کارگران مددجوی بهزیستی و رانندگان خودروهای سنگین که بار را به سراسر کشور حمل می‌کنند، اشتغال‌شان در این کارخانه را نویدبخش رونق زندگی خود عنوان کردند.

 این کارخانه قریب به ۳ دهه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان فعالیت دارد که در سال گذشته به‌دلیل کمبود منابع مالی و مشکلات ناشی از اقتصاد بیش از نه ماه تعطیل شد و بارها موجب اعتراض و تجمع کارگران شد که از سه ماهه آخر سال جاری فعالیت خود را مجدد آغاز کرد و امسال هم روند تولید را افزایش داده است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=16626

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.