• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7
مربی‌گل‌گهر:

به‌ سختی توانستیم هوادار را پشت سر بگذاریم

  • کد خبر : 15555
  • 09 خرداد 1401 - 8:12
به‌ سختی توانستیم هوادار را پشت سر بگذاریم

مربی تیم گل‌گهر سیرجان در مورد بازی مقابل هوادار گفت: این تیم با بازیکنان گمنام اما جوان و جنگنده، نتایج خوبی گرفته و به‌سختی آنان را شکست دادیم. حسین ترابپور در نشست خبری پس از بازی مقابل هوادار که با برتری دو بر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: قبل از هرچیز باید به رضا […]

مربی تیم گل‌گهر سیرجان در مورد بازی مقابل هوادار گفت: این تیم با بازیکنان گمنام اما جوان و جنگنده، نتایج خوبی گرفته و به‌سختی آنان را شکست دادیم.

حسین ترابپور در نشست خبری پس از بازی مقابل هوادار که با برتری دو بر صفر تیمش همراه شد، اظهار داشت: قبل از هرچیز باید به رضا عنایتی تبریک می‌گویم به خاطر تیم خوبی که دارد؛ این تیم با بازیکنان گمنام اما جوان و جنگنده، نتایج خوبی گرفته است.

مربی تیم گل‌گهر بیان کرد: بابت کارت‌های بی‌دلیل کمی متزلزل شدیم و برای بازی بعدی با مشکل مواجه می‌شویم، اما در هرحال بازیکنان ما خوب جنگیدند و با عملی کردن صحبت‌های قلعه‌نویی زود به گل رسیدیم. با گل اول توانستیم که بازی را بدست بگیریم و گل دوم را نیز به‌ثمر برسانیم و اگر بچه‌هایمان بیشتر دقت می‌کردند صاحب گل‌های بیشتری می‌شدیم.

وی با اشاره به اهمیت این بازی درباره تنش‌های آخر بازی گفت: اگر داور کارت‌هایش را زودتر نشان می‌داد شاید درگیری‌ها شکل ‌نمی‌گرفت. البته بازی برای ما اهمیت داشت و این حسایت کمی بازیکنانمان را کم طاقت کرده بود. 

ترابپور در خصوص وقفه ایجاد شده برای برگزاری این بازی، عنوان کرد: کارمان با این وقفه فرسایشی شد و کمی اذیت شدیم اما با درایت قلعه‌نویی توانستیم با خیر و خوشی مشکلات را بگذرانیم.

این دیدار یکشنبه شب با برتری دو بر صفر گل‌گهر همراه شد.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15555

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.