• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
10

جریمه ایران توسط فدراسیون جهانی تیراندازی

  • کد خبر : 3495
  • 02 اردیبهشت 1398 - 13:26
جریمه ایران توسط فدراسیون جهانی تیراندازی

طبق قانون فدراسیون جهانی تیراندازی، ایران به دلیل عدم اعزام چند ورزشکار به چین هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرد. به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مسابقات جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک توکیو از فردا (سه‌شنبه) به طور رسمی آغاز می‌شود. ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه نیز برای آمادگی بیشتر چند روز زودتر […]

طبق قانون فدراسیون جهانی تیراندازی، ایران به دلیل عدم اعزام چند ورزشکار به چین هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مسابقات جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک توکیو از فردا (سه‌شنبه) به طور رسمی آغاز می‌شود. ملی‌پوشان تفنگ و تپانچه نیز برای آمادگی بیشتر چند روز زودتر راهی چین شدند اما به دلیل مشکلات مالی، فدراسیون تیراندازی روی ۶ ورزشکار خط قرمز کشید.

تیم ملی تپانچه پسران به مسابقات اعزام نشد و از تیم ملی تفنگ نیز نام چند ورزشکار خط خورد اما مسئله اینجاست که یک ماه پیش فدراسیون تیراندازی ثبت‌نام نهایی را انجام داده بود و طبق قانون فدراسیون جهانی کشورهایی که کنسلی دارند، باید جریمه پرداخت کنند.

طبق قانون با توجه به اینکه فدراسیون ایران ثبت‌نام را انجام داده اما چند روز قبل از اعزام نام ۶ ورزشکار را خط زده باید به تعداد رشته‌هایی که این ورزشکاران قرار بود شرکت کنند، هزینه پرداخت شود. حدود ۱۷۰-۱۸۰ یورو برای هر رشته از تیراندازان گرفته شده که براین اساس حدود ۱۸۰۰ یورو فدراسیون تیراندازی متحمل ضرر شده است.

فدراسیون تیراندازی در حالی نام ورزشکاران اعزامی به مسابقات جهانی چین را خط زده که پیش از این ۱۰ ورزشکار اهداف پروازی را راهی امارات کرد و نتیجه‌ای نیز حاصل نشد. با توجه به شرایط مالی این انتقاد بارها به فدراسیون تیراندازی وارد شده که چرا اهداف پروازی که جایی در آسیا و جهان ندارد، به مسابقات اعزام می‌شود.

فدراسیون تیراندازی همچنین به دلیل مشکلات مالی، اردوهای دورتموند و هانوفر را لغو کرد تا تیراندازان بدون اردوی برون‌مرزی به مسابقات جهانی چین اعزام شوند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=3495
  • منبع : ورزش سه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.