• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

جلالی برای قلعه نویی آرزوی موفقیت کرد

  • کد خبر : 11879
  • 15 شهریور 1399 - 9:55
جلالی برای قلعه نویی آرزوی موفقیت کرد

روز پنجشنبه در انتخابی جالب‌توجه باشگاه گل گهر سیرجان با امضای قراردادی، امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و ژنرال در ماموریتی جدید می‌خواهد در سیرجان پس از اتفاقات فصل گذشته در سپاهان، دوباره اعاده حیثیت کند؛ پس از این انتخاب، مجید جلالی سرمربی گل گهر در لیگ نوزدهم ساعتی […]

روز پنجشنبه در انتخابی جالب‌توجه باشگاه گل گهر سیرجان با امضای قراردادی، امیر قلعه نویی را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد و ژنرال در ماموریتی جدید می‌خواهد در سیرجان پس از اتفاقات فصل گذشته در سپاهان، دوباره اعاده حیثیت کند؛ پس از این انتخاب، مجید جلالی سرمربی گل گهر در لیگ نوزدهم ساعتی پیش در پستی اینستاگرامی برای کادرفنی جدید آرزوی موفقیت داشت و از موفقیت بزرگی که فصل گذشته به همراه گل گهر به دست آورد، سخن گفت.

گل گهری‌ها فصل گذشته یکی از تیم‌های فانوس به دست در جدول رده بندی بودند که با نمایش‌های فوق العاده در هفته های پایانی از خطر سقوط گریختند؛ در پیام اینستاگرامی جلالی آمده است:

«بسیار خرسندم که بعد از حدود ۹ ماه کار بسیار سخت و پر فشار به شکر خدا امانتی را که مسئولیت آنرا برعهده گرفته بودم با سربلندی به مقصد رساندم. کسب ۲۶ امتیاز از ۱۵ بازی آخر بیانگر پیشرفت در بالاترین سطح است. مایل هستم از تمام مردم خونگرم و دوستداشتنی سیرجان و هواداران عزیز گل گهر ، همچنین از مجموعه بزرگ گل گهر خصوصا مدیران ارشد شرکت که با درایت و تدبیر در روزهای بسیار حساس به بهترین شکل راهبری کردند و از تمام کادر مربیان و همه آنهایی که در کنار تیم ما را یاری کردند و خصوصا از بازیکنان عزیزم که با صداقتی مثال زدنی با همدلی و قدرتی بی نظیر فصل را به پایان رساندند تشکر و قدردانی نمایم. برای این مجموعه و کادر جدیدش آرزوی موفقیت مینمایم. با احترام»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=11879

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.