• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
8

جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان برگزار شد

  • کد خبر : 13789
  • 09 آبان 1400 - 13:24
جلسه  کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان برگزار شد

جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان در سالن کنفرانس فرمانداری به ریاست اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، و با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی وشهرستانی در روز پنجشنبه ۶ آبان ماه برگزار شد. به گزارش […]

جلسه کمیته تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سیرجان در سالن کنفرانس فرمانداری به ریاست اکبر عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، و با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین استانی وشهرستانی در روز پنجشنبه ۶ آبان ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر با اشاره به اینکه سیرجان و بردسیر از لحاظ کشاورزی، دامپروری و مرغداری مطرح هستند گفت: مایحتاج غذایی مردم استان کرمان بدون نیاز به واردات از استان های دیگر توسط سیرجان و بردسیر تامین گردد.

شهباز حسن پور در این جلسه اشاره کرد: مشکلات قضایی واحدهای سیرجان در جلسات کار گروه قضایی واحدهای تولیدی مطرح و توسط دادستان و رئیس دادگستری پیگیری شود.

حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر از طرح هایی که توسط نماینده های مجلس جهت رفع مشکل کشاورزان مصوب و به شورای نگهبان ارسال شده تا پس از تایید ابلاغ شود خبر داد و گفت: مجلس منتظر لوایح ارسالی از سمت دولت است .

عباسپور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رونق و افزایش اشتغال را جزء برنامه های اولویت دار این کمیته دانست و گفت: همواره در مسائل بین دستگاه های دولتی و واحده های تولیدی حامی و پشتیبانی بخش تولید بوده ایم و خواهیم بود.

اکبر عباسپور اعلام کرد با توجه به پیگیری رفع مشکلات زیر ساخت های واحدهای تولیدی و صنعتی از سوی دستگاههای مربوطه، در پایان گفت : دستگاههای دولتی باید از بخش خصوصی در این عرصه به صورت جدی حمایت کنند و از دستگاههای اجرایی خواست نهایت همکاری، هماهنگی و مساعدت را به واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان داشته باشند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13789

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.