• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
11

حذف نقاط حادثه‌خیز در سیرجان

  • کد خبر : 15737
  • 23 خرداد 1401 - 9:05
حذف نقاط حادثه‌خیز در سیرجان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی سیرجان با قید فوریت حذف می شوند. جلسه شورای ترافیک شهرستان به منظور حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد. علی یعقوبی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این جلسه گفت: دستگاه‌های متولی در رفع نقاط حادثه خیر جاده‌ای شهرستان نباید […]

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان گفت: نقاط حادثه‌خیز راه‌های مواصلاتی سیرجان با قید فوریت حذف می شوند.

جلسه شورای ترافیک شهرستان به منظور حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی راه‌های مواصلاتی در محل فرمانداری سیرجان برگزار شد.

علی یعقوبی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان در این جلسه گفت: دستگاه‌های متولی در رفع نقاط حادثه خیر جاده‌ای شهرستان نباید فرصت‌ها را از دست بدهند.

او می گوید: از تمام ظرفیت شهرستان برای رفع نقاط حادثه خیز استفاده خواهیم کرد و هر چه سریع تر باید اقدامات لازم در خصوص ایمن‌سازی تقاطع باسفهرجان از سوی دستگاه‌های متولی انجام شود؛ چرا که در بحث ایمنی راه‌ها و امنیت جانی شهروندان با کسی تعارف نداریم و هر کدام از مسئولان مربوطه ملزم به انجام وظایف قانونی خود به  بهترین نحو هستند.

به گفته سرپرست فرمانداری سیرجان پس از بازدید‌های متعدد از باند دوم محور سیرجان  ـ بلورد تصمیماتی از جمله برنامه‌ریزی راه‌های دسترسی به مراکز جمعیتی، تسریع آسفالت ۸ کیلومتر باند جدید، نصب دوربین‌های کنترل سرعت و نصب  تابلو‌های هشدار دهنده در محور قدیم و جدید سیرجان ـ بلورد در دستور کار قرار گرفت.

او می گوید: در این جلسه در خصوص ایمن‌سازی تقاطع باسفهرجان پس از ارائه طرح  از سوی مشاور ترافیکی مقرر شد، روند انتخاب پیمانکار و عملیات اجرایی پروژه  از سوی شرکت فولاد سیرجان ایرانیان و با نظارت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان و با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد تومان آغاز شود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=15737

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.