• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
0

خشم سرمربی پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

  • کد خبر : 14533
  • 10 اردیبهشت 1401 - 9:50
خشم سرمربی پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!

خیلی‌ها مسائل مطرح شده در رسانه‌ها را باور می‌کنند و برخی بدون فکر و فقط برای ضربه زدن به افراد، ادعای غیرواقعی را وارد می‌کنند.پورتو پس از ۳۱ هفته از لیگ پرتغال با کسب ۸۱ امتیاز صدرنشین است ولی اسپورتینگ لیسبون را با شش امتیاز فاصله نزدیک به خود می بیند. پورتو در صورت کسب […]

خیلی‌ها مسائل مطرح شده در رسانه‌ها را باور می‌کنند و برخی بدون فکر و فقط برای ضربه زدن به افراد، ادعای غیرواقعی را وارد می‌کنند.
پورتو پس از ۳۱ هفته از لیگ پرتغال با کسب ۸۱ امتیاز صدرنشین است ولی اسپورتینگ لیسبون را با شش امتیاز فاصله نزدیک به خود می بیند. پورتو در صورت کسب ۴ امتیاز می تواند قهرمان خود را قطعی کند. شکست اخیر برابر براگا کمی کار پورتو برای قهرمانی زودهنگام را سخت کرد ضمن اینکه اتهام تبانی به این تیم به خاطر پیروزی هفت گله برابر پورتیموننسه نیز حواشی زیادی ایجاد کرده است.
مطابق گزارش خبرگزاری اکسپرس پرتغال، فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که کمیته انضباطی فدراسیون، روند تحقیق درباره اتفاقات دیدار پورتیموننسه و پورتو را به دلیل احتمال میدان دادن کادر فنی پورتیموننسه به تیمی ضعیف آغاز کرده است.
پورتیموننسه در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کرد که در دیدارهای گذشته، کمتر به میدان رفته بودند. البته سرجیو سرمربی پورتیموننسه درباره این موضوع اظهار داشت: ما هفت تغییر در تیم ایجاد کردیم. چهار بازیکن ما محروم بودند و ناکاجیما (بازیکن پورتو که به صورت قرضی در پورتیموننسه بازی می‌کند) نمی‌توانست به میدان برود. این خبرها (شایعات درباره تبانی) کار هنرمندانی است که به مردم اطلاعات غلط دادند.
باشگاه پورتیموننسه نیز با صدور بیانیه‌ای، این اتفاق را حمله‌ای بی‌رحمانه و بی‌اساس توصیف کرد و نوشت: احمقانه است که باشگاه را در یک فرآیند تحقیقی قرار دهیم که جدیت تیم فنی، بازیکنان، مدیران و مدیریت را زیر سؤال می‌برد. این موضوع هنوز توسط فدراسیون فوتبال پرتغال به ما اعلام نشده است.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در برتری هفت گله تیمش برابر پورتیموننسه موفق به زدن سه گل و ثبت یک پاس گل شد.

سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری امروز خود و در واکنش به اتهام تبانی و تحقیقات از باشگاه پورتیموننسه گفت:« افرادی که در این محیط مشغول فعالیتند اولویت های خودشان را دارند و موضوعات مهمی که باید به آن بپردازند ولی من به عنوان مربی، کارم آماده سازی تیم برای مسابقات است. اینکه تیم را برای پیروزی مهیا کنم. شرم آور است که چنین تحقیقاتی در مورد یک مربی(پائولو سرجیو) و یک تیم(پورتیموننسه)صورت بگیرد ولی این آینه تمام نمای فوتبال پرتغال است. خیلی ها مسائل مطرح شده در رسانه ها را باور می کنند و برخی بدون فکر و فقط برای ضربه زدن به افراد، ادعای غیرواقعی را وارد می کنند. در این زمینه به بدترین سطح رسیده ایم.»
سرجیو ادامه داد:« در دوران فوتبال من، داورانی بودند که پاسخ بازیکنان را می دادند ولی الان شاهد توهین داوران به بازیکن هستیم. در همین بازی با براگا داور به مهدی طارمی لقب متقلب را داد. داور به طارمی گفت امروز نمی خواهی خودت را به زمین بیندازی؟ اینجا دیگر صحبت از صداقت داور در میان نیست. من نیز هیچ رفتار خصمانه ای علیه داور نداشتم که در این روزها از رفتار من در جریان بازی انتقاد می شود. اگر حرکتی انجام داده بودم از داور کارت زرد یا قرمز می گرفتم. در هر صورت من به این مسائل عادت کرده ام. به بازیکنان من در براگا توهین شد ولی گزارش داوری بر علیه تیم ما بود و مقابله با این وضعیت دشوار است. راهی برای دفاع از خودمان پیدا نمی کنیم. فقط از من و لوئیس گونچالوس حرف زده می شود. مسائلی در فوتبال پرتغال در اولویت قرار می گیرند که در جای دیگر اهمیتی ندارند. اینجا همه چیز بر علیه ماست ولی ما فردا برای پیروزی می جنگیم و برای کسب قهرمانی.»

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=14533

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.