• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

خیز مجدد کرونا در بزرگترین استان کشور جدی است

  • کد خبر : 13325
  • 28 مهر 1400 - 8:23
خیز مجدد کرونا در بزرگترین استان کشور جدی است

تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان روز گذشته افزایشی بود تا با بستری ۶۲ بیمار جدید تعداد کل موارد بستری در استان به مرز ۴۱ هزار نفر برسد. پس از مدتی که شاهد روند نزولی کرونا در استان کرمان بودیم و بیماران قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان تا ۲۸۲ نفر کاهش یافته بود به […]

تعداد بستری‌های کرونا در استان کرمان روز گذشته افزایشی بود تا با بستری ۶۲ بیمار جدید تعداد کل موارد بستری در استان به مرز ۴۱ هزار نفر برسد.

پس از مدتی که شاهد روند نزولی کرونا در استان کرمان بودیم و بیماران قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان تا ۲۸۲ نفر کاهش یافته بود به یک باره دیروز شاهد افزایش تعداد بیماران بستری بودیم تا بار دیگر تعدادی بستری‌های کرونا در استان از مرز ۳۰۰ نفر عبور کند.

در روزهایی که به آبان ماه نزدیک می‌شویم بیش از هر چیز مسئولان نگران عادی انگاری و شیوع موج ششم کرونا در استان کرمان هستند با این وجود واکسیناسیون کرونا همچنان در استان با روند نسبتاً خوبی در حال انجام است و واکسیناسیون دوز سوم کرونا برای کادر درمان آغاز شده است.

مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۳۲۱ مورد است اظهار داشت: از این تعداد ۱۵۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۰۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان، ۲۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و ۲۲ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری ۶۲ بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید ۱۹، تاکنون به ۴۰ هزار و ۹۲۴ مورد رسیده است.

وی به فوت ۶ بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به ۴ هزار و ۸۴۴ مورد رسیده است.

شفیعی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان یک میلیون و ۷۹۸ هزار و ۲۲ مورد عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را ۹۲۵ هزار و ۲۳۴ مورد است.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=13325

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.