• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
7

دغدغه شیرین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

  • کد خبر : 12818
  • 15 مهر 1400 - 15:13
دغدغه شیرین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با ترافیک سنگین مهاجمان آماده در آستانه دیدار با امارات روبرو شده است.اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی با امارات در دبی جریان دارد تا بازیکنان بتوانند آخرین شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی امتحان کنند.دراگان اسکوچیچ برای دیدار با امارات و کره جنوبی، مهدی […]

کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران با ترافیک سنگین مهاجمان آماده در آستانه دیدار با امارات روبرو شده است.
اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی با امارات در دبی جریان دارد تا بازیکنان بتوانند آخرین شانس خود را برای حضور در ترکیب اصلی امتحان کنند.
دراگان اسکوچیچ برای دیدار با امارات و کره جنوبی، مهدی طارمی، مهدی قایدی، سردار آزمون، کریم انصاریفرد و کاوه رضایی را برای حضور در خط حمله به تیم ملی دعوت کرد تا خط آتش را به لژیونرهایی بسپارد که در تیم‌های باشگاهی خود می‌درخشند و پر آوازه تر از گذشته عمل می‌کنند.
اسکوچیچ که قید حضور بازیکنانی همچون سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو را زد باز هم با دردسر شیرین ترافیک خط حمله روبرو است.
او در بازی نخست تیم ملی ایران مقابل سوریه در مرحله انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به دلیل محرومیت سردار آزمون، تنها از مهدی طارمی در نوک حمله استفاده کرد تا علیرضا جهانبخش، سامان قدوس و علی قلی زاده به عنوان هافبک‌های نفوذی به او کمک کنند. ترکیبی که برای برد سوریه جواب داد و جهانبخش توانست دروازه سوری‌ها را در ورزشگاه آزادی باز کند.
مهاجمان تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با عراق را طارمی و سردار آزمون تشکیل دادند. زوج گلزنی که بار دیگر توانستند تأثیر خود را در برد قاطع مقابل رقیب سنتی بگذارند. جهانبخش، طارمی و علی قلی زاده برای تیم ملی گلزنی کردند تا این تیم در پایان هفته دوم با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.
حالا کادر فنی تیم ملی در آستانه بازی با امارات در مسیر سخت مدیریت مهاجمان خود قرار گرفته است. به احتمال فراوان زوج طارمی – سردار بار دیگر در خط حمله بازی خواهند کرد تا کاوه رضایی، مهدی قایدی و کریم انصاریفرد روی نیمکت جا خوش کنند.
نیمکت نشینانی که روزهای خوش باشگاهی را طی می‌کنند اما حالا مجبور به ذخیره بودن هستند. کار سخت مدیریتی برای اسکوچیچ تا اتحاد بین بازیکنان را حفظ کند و آنها را در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون حاشیه هدایت کند.
دردسری شیرین برای تیمی که دنبال هت تریک در صعود به جام جهانی است و مهاجمان این تیم جایگاه بهتری را در فوتبال جهان برای خود جستجو می‌کنند.
تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۲۰:۱۵ پنجشنبه هفته جاری مقابل امارات در هفته سوم گروه A انتخابی نهایی جام جهانی قطر بازی می‌کند. این تیم سپس به تهران باز می‌گردد تا بیستم مهر از کره جنوبی در ورزرشگاه آزادی پذیرایی کند.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=12818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.