• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
استاندار کرمان خواستار شد:

دیده شدن ملاحظات سیاسی و اجتماعی در طرح‌های معدنی کرمان

  • کد خبر : 9404
  • 01 دی 1398 - 12:59
دیده شدن ملاحظات سیاسی و اجتماعی در طرح‌های معدنی کرمان

استاندار کرمان گفت: در تصویب طرح‌های معدنی استان کرمان باید ملاحظات سیاسی اجتماعی دیده شوند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در نهمین جلسه شورای معادن استان عنوان کرد: دولت و رئیس جمهور به دنبال تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها در خصوص شورای معادن هستند، اما اصل بر این است که تا جای […]

استاندار کرمان گفت: در تصویب طرح‌های معدنی استان کرمان باید ملاحظات سیاسی اجتماعی دیده شوند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدایی در نهمین جلسه شورای معادن استان عنوان کرد: دولت و رئیس جمهور به دنبال تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها در خصوص شورای معادن هستند، اما اصل بر این است که تا جای ممکن و با استناد به نکات قانونی، مسائل و مشکلات مربوطه را در استان حل و فصل کنیم.

وی ادامه داد: تمام سعی شورا بر این باید باشد که کار در استان انجام گیرد و کار به مرکز و شورای عالی معادن فرستاده نشود، چون خلاف روند توسعه خواهد بود.

استاندار کرمان تصمیم‌گیری‌های دقیق و کارشناسی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی مواردی که در زمینه اختیارات با مشکل مواجه هستند را اعلام کنند تا از مرکز تفویض اختیار لازم را بگیریم.

وی اظهار کرد: مدیران شخصاً در جلسه پنجره واحد شرکت می‌کنند و در مورد استعلام‌ها هم باید پنجره واحد را جدی بگیریم و همیشه تاکید داشتیم که طی دو هفته باید مجوزها صادر شوند.

فدایی گفت: در اجرای طرح‌های معدنی باید ملاحظات سیاسی اجتماعی دیده شوند، نمی‌توان مردم را نادیده گرفت.

وی دیدگاه بلند مدیران را نسبت به اجرای کارها و کمک به توسعه پیشرفت استان را خواستار شد و گفت: برای احقاق حق معدن کوه شاه با توجه به مشکلاتی که داشت، کمک‌های لازم را خواهیم داشت و از اجرای کار دیگر و یا معدن جبرانی به کوه شاه استقبال می‌کنیم.

استاندار کرمان به نمایشگاه توانمندی‌های استان در شهر تبریز که از ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه در حال برگزاری است، اشاره کرد و گفت: انتظار داشتیم واحدهای تولیدی استان خیلی قوی در این نمایشگاه حضور یابند.

فدایی ابراز داشت: حضور در این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های متعدد استان کرمان در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی و گردشگری بود و باید بسیار قوی در آن حاضر می‌شدیم.

استاندار کرمان گفت: اگر چه تعدادی از شرکت‌های صنعتی و بخش صنایع دستی به خوبی در این نمایشگاه شرکت داشتند، اما متأسفانه این نمایشگاه در حد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم استان کرمان نبود.

لینک کوتاه : https://sirjannews.ir/?p=9404

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام های بسیار طولانی منتشر نخواهد شد.